Ένας 61χρονος ιδιοκτήτης καταστήματος στη Ρόδο ήταν το τελευταίο θύμα της νέας μεθόδου απάτης με το πρόσχημα της πληρωμής οφειλών, αφού έκανε το λάθος να δώσει τα τραπεζικά του στοιχεία σε έναν άγνωστο που του τηλεφώνησε και συστήθηκε ως «Αποστόλης».
Ο δράστης ισχυρίστηκε ότι ήταν πελάτης του καταστήματος και ότι του όφειλε 150 ευρώ, τα οποία ήθελε να πληρώσει καταθέτοντάς τα απευθείας στον τραπεζικό λογαριασμό του.
Αρχικά, του ζήτησε τον αριθμό του λογαριασμού, αλλά μόλις αντιλήφθηκε ότι ο 61χρονος δεν γνωρίζει πώς λειτουργεί το e-banking, τον έπεισε να του δώσει και τον εξαψήφιο κωδικό που του είχε στείλει με μήνυμα η τράπεζα για τη συναλλαγή.
Έτσι, αντί να καταθέσει την υποτιθέμενη οφειλή των 150 ευρώ, μετέφερε από τον λογαριασμό του καταστηματάρχη σε άλλον το ποσό των 6.000 ευρώ.
Ο 61χρονος κατήγγειλε την απάτη στην Ασφάλεια Ρόδου το πρωί της Πέμπτης και η έρευνα για τον εντοπισμό του δράστη βρίσκεται σε εξέλιξη.
Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις