Νέες έρευνες πραγματοποιούνται στο φλεγόμενο πλοίο Euroferry Olympia για τον εντοπισμό των αγνοούμενων. 

Άνδρες του πυροσβεστικού σώματος και της ΕΜΑΚ έχουν ανέβει στο πλοίο και προχωρούν σε έλεγχο στα ασφαλή σημεία του πλοίου, και συγκεκριμένα στα σημεία που δεν έχουν αναπτυχθεί μεγάλα θερμικά φορτία στο εξωτερικό αλλά και στο εσωτερικό του.

Ακόμα, από το γήπεδο Κασσιόπης ελικόπτερο της Πυροσβεστικής παρέλαβε άνδρες της ΕΜΑΚ οι οποίοι θα συνδράμουν στις έρευνες για τον εντοπισμό των 10 αγνοούμενων.

Το οχηματαγωγό, στο οποίο εξακολουθούν να καίνε μικρές εστίες φωτιάς, έχει ρυμουλκηθεί βορειοανατολικά της Κέρκυρας για να αποφευχθεί μία θαλάσσια ρύπανση. Επίσης, έχει πάρει ελαφρά κλίση χωρίς, πάντως, να κινδυνεύει να βυθιστεί, καθώς είναι δεμένο από τα ρυμουλκά πλοία.

58χρονος Έλληνας ο νεκρός

Σε Ελληνα ανήκει η σορός που εντοπίστηκε στο φλεγόμενο πλοίο Euroferry Olympia, στο οποίο ξέσπασε φωτιά τα ξημερώματα της Παρασκευής ανοιχτά της Κέρκυρας.

Πρόκειται για 58χρονο οδηγό φορτηγού, η σορός του οποίου αναγνωρίσθηκε από τους οικείους του. Ο ίδιος εντοπίστηκε στο γκαράζ 2 του φλεγόμενου Euroferry Olympia.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τον άτυχο άνδρα αναγνώρισε ο γιος του από ένα μενταγιόν και ένα τατουάζ που έφερε στο σώμα του.

Στο μεταξύ, στο πλοίο οι έρευνες συνεχίζονται από εξειδικευμένα συνεργεία για τον εντοπισμό των υπολοίπων 10 αγνοουμένων. Υπενθυμίζεται ότι εχθές, είχε εντοπιστεί ένας 21χρονος Ουκρανός ζωντανός.

Ο διασωθείς φέρεται να δήλωσε ότι άκουσε φωνές από τους άλλους αγνοούμενους, οι οποίοι πλέον συνολικά είναι 10, μεταξύ των οποίων και δύο Έλληνες.

«Έτσι επέζησα δύο μέρες στο φλεγόμενο πλοίο»

«Όταν ξέσπασε η φωτιά κοιμόμουν. Όταν ξύπνησα και κατάλαβα ότι ξέσπασε φωτιά, προσπάθησα να βρω δίοδο διαφυγής αλλά δεν τα κατάφερα. Υπήρχε πολύ υψηλή θερμοκρασία και αποφάσισα να μείνω στην καμπίνα του φορτηγού. Έμεινα για δύο ημέρες και άναβα τα φώτα του φορτηγού σποραδικά για να βλέπω τι γίνεται, γιατί φοβόμουν μην πιάσει φωτιά στο γκαράζ που βρισκόμουν», είπε στις αρχές ο 21χρονος Ουκρανός που διασώθηκε.

«Άκουγα συνέχεια θορύβους αλλά δεν μπορώ να ξέρω από πού προέρχονταν. Βγήκα την τρίτη ημέρα που κατάλαβα ότι είχε πέσει η θερμοκρασία και για να σιγουρευτώ έπιασα τις λαμαρίνες με τα χέρια μου. Έψαχνα στα τυφλά και τελικά είδα μια πινακίδα που έγραφε “έξοδος κινδύνου”. Την ακολούθησα και κατάφερα να βγω από το σημείο που ήμουν» συμπλήρωσε.

Οι Λιμενικοί εκτιμούν πως τρία είναι τα στοιχεία που κράτησαν τον Ουκρανό 

οδηγό στη ζωή. Καταρχήν ότι βρισκόταν στο γκαράζ – 1 όπου δεν είχε εκδηλωθεί φωτιά. Είχε εκδηλωθεί ανάμεσα στο δεύτερο και στο τρίτο deck του πλοίου.

Το δεύτερο είναι πως τα γκαράζ σφραγίζονται αεροστεγώς με αποτέλεσμα να μην μπει μεγάλη ποσότητα καπνού στο εσωτερικό του. Το τρίτο, και εξίσου σημαντικό, ήταν η ψυχραιμία του.