Ι. Εμπαθής, κυρίως, όμως, εσφαλμένη, είναι η κριτική που ασκείται εναντίον του Κώστα Αχ. Καραμανλή.
●● Βύθισε την Ελλάδα σε πένθος το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών.
ΙΙ. Κρίσιμο: η ρυθμιστική οργάνωση των σιδηροδρομικών συγκοινωνιών ανήκει σε αυτοδιοικούμενο νομικό πρόσωπο.
Όχι στον υπουργό Συγκοινωνιών (!!!).
ΙΙΙ. Επί αδικήματος η νομική ευθύνη επισημαίνεται κατά τις αρχές της λογικής σχέσης: αιτίου – αποτελέσματος. Αφετηρία, δε, πάντα είναι το συμβάν. Εδώ η δραματική σύγκρουση. Συνεπώς: καθένας που συνέβαλε στο αποτέλεσμα είναι (και) αίτιός του: κανείς άλλος.
●● Φερ’ ειπείν η τυχόν ανεπιτήδεια δράση του σταθμάρχη, ή -η- κακή επιλογή τυχόν, ανεπαρκούς σταθμάρχη.
IV. Δριμύτατη κριτική ασκείται επί της αξίας του σιδηροδρομικού μας δικτύου. Και βάσιμη αν κριθεί η κριτική, ολικά ή μερικά, είναι ασύνδετη προς το ατύχημα. Και η απόδειξη προφανής: παρά το φρικτό συμβάν τα δρομολόγια των τραίνων έχουν ανασταλεί. Δεν έχει απαγορευθεί η κυκλοφορία των τραίνων μας.
Ούτε η προκείμενη σύγκρουση αποδίδεται στην ποιότητα των συρμών.
V. Ο κ. Κώστας Αχ. Καραμανλής δεν είναι – δεν δύναται – να είναι, για το προκείμενο δράμα, υπαίτιος. Έτσι και,εκ του λόγου αυτού, αποδιοπομπαίος.
Συναγερμός για τις τραπεζικές χρεοκοπίες στις ΗΠΑ
Το πολιτικό σκηνικό μετά την τραγωδία – Ποιος κερδίζει και ποιος χάνει
Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις