Στις πλατείες και τις γειτονιές στο Λεκανοπέδιο και σε ολόκληρη τη χώρα αναπτύσσουν το προεκλογικό τους αφήγημα Κυριάκος Μητσοτάκης και Αλέξης Τσίπρας, σε μία στοχευμένη προσπάθεια να αυξήσουν την επιρροή τους στο ακροατήριο.
Η μάχη πλέον έχει μετατεθεί στην καρδιά της κοινωνίας και οι δύο μονομάχοι δίνουν τη μάχη, επενδύοντας σε μεγάλο βαθμό στην άμεση και αδιαμεσολάβητη επικοινωνία, ενισχύοντας το προφίλ του ηγέτη που έχει αίσθηση της πραγματικότητας, γνωρίζει τι συμβαίνει και διατηρεί ανοιχτούς διαύλους με τους πολίτες.
Το υλικό από αυτές τις επισκέψεις και τις ανοιχτές συζητήσεις μετατρέπεται εκ των υστέρων σε ελκυστικά videos που μονοπωλούν τις πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης με αιχμή του δόρατος το tik tok.
Η προσέλκυση της νεολαίας αποτελεί ένα μεγάλο στοίχημα και για τους δύο, πολύ δε περισσότερο για τον Κυριάκο Μητσοτάκη και τη Νέα Δημοκρατία που βρίσκεται επί τέσσερα περίπου χρόνια στο τιμόνι της χώρας και δικαιολογημένα καταγράφει κάποια φθορά.
Ταυτόχρονα, το κυβερνών κόμμα έχει αντιστρέψει το αρνητικό κλίμα μετά την τραγωδία των Τεμπών, αλλά χρειάζεται να κάνει ακόμα περισσότερα, καθώς η δεξαμενή των αναποφάσιστων παραμένει «φουσκωμένη» και ο πήχης για το εκλογικό αποτέλεσμα είναι ψηλά.
Μετά το Πάσχα οι δύο πολιτικοί αρχηγοί θα μπουν στην τελική ευθεία προς την 21η Μαΐου, αυξάνοντας την παρουσία τους στην περιφέρεια, ενώ θα αξιοποιήσουν όλες τις πλατφόρμες των digital media.
Στην ατζέντα τους περιλαμβάνονται youtubers, influencers, στοχευμένα target groups και άλλα νεανικά κοινά, με στόχο να διαδοθεί το πολιτικό μήνυμα, να τεθούν τα διλήμματα από κάθε πλευρά και να κερδίσουν το πλεονέκτημα στο τέλος του δρόμου.
Την ίδια ώρα φαίνεται πως το ενδεχόμενο για να γίνει ένα ντιμπέιτ μεταξύ των Μητσοτάκη και Τσίπρα είναι πλέον ορατό, ενώ αυτή η διαδικασία αναμένεται να επηρεάσει εκείνους που περιστρέφονται γύρω από την αδιευκρίνιστη ψήφο.
Το πολιτικό θερμόμετρο έχει ήδη χτυπήσει κόκκινο και οι δύο αρχηγοί βγάζουν βήμα βήμα τα κατάλληλα όπλα από τη φαρέτρα τους.