Της Τόνιας Τσιρογιάννη*
Συγχρόνως όμως χρειάζεται να δούμε και την άλλη πλευρά, της αγοράς. Κάποιος κατασκευάζει αυτό τον εξοπλισμό, κάποιος πουλάει φάρμακα (φαρμακευτικές εταιρείες και φαρμακεία).
Φάρμακα, και γενικότερα προϊόντα πρόληψης (μάσκες, προϊόντα καθαρισμού, βιταμίνες), είναι στην πρώτη θέση των πωλήσεων, δημιουργώντας θετικές συνέπειες και νούμερα σε αυτή την κατηγορία ανθρώπων και επιχειρήσεων.
Συγχρόνως, αεροπορικές εταιρείες και τουριστικοί προορισμοί πλήττονται με μείωση στις πωλήσεις τους.
Είναι γεγονός ότι το εξωτερικό περιβάλλον μιας επιχείρησης έχει ευκαιρίες και απειλές κάθε στιγμή. Οι managers χρειάζεται να μάθουν να προσαρμόζονται, στις απειλές του εξωτερικού περιβάλλοντος, να διαχειρίζονται και να εκμεταλλεύονται υπέρ τους τις αντίστοιχες ευκαιρίες.
Η ευκαιρία για μια επιχείρηση μπορεί συγχρόνως να είναι απειλή για μια άλλη επιχείρηση. Η επίδραση του εξωτερικού περιβάλλοντος στις αποφάσεις και στην πορεία μιας επιχείρησης πρέπει να θεωρείτε δεδομένη.
Ιδανικά ένας manager και μια επιχείρηση χρειάζονται να προβλέπουν σε ένα βαθμό τέτοιες καταστάσεις και να διαθέτουν σχέδια δράσης έτοιμα προς εφαρμογή.
Οι δημογραφικές, πολιτικές, οικονομικές, τεχνολογικές επιδράσεις υπάρχουν και συμβαίνουν ως γεγονότα, το εάν θα οριστούν ως απειλή ή ως ευκαιρία και σε τι βαθμό εξαρτάται από τους υπεύθυνους managers κάθε φορά.
* Σύμβουλος & Business Coach ΜμΕ/Startups
+302114094901
www.stellarlight.gr
Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις