I. Φεύγει το ελληνόπουλο. Πάει στην Αγγλία. Μαθαίνει μηχανικός. Επανέρχεται – πιάνει δουλειά.
Το αποτέλεσμα είναι θεμιτό. Ισχύει, άρα, αυτό, και κατ’ αντίστροφη φορά : Αντί να φύγει ο Έλληνας, έρχεται, εδώ, ο Άγγλος.
● Τόσο απλό είναι το θέμα (!!!).
ΙΙ. Το άρθρ. 16 § 5 Σ. εμποδίζει. Ιδρύει μονοπώλιο ανώτατης παιδείας υπέρ των ελληνικών ιδρυμάτων. Έτσι, όμως, αυτό αντιτίθεται προς την θεμελιώδη αρχή του άρθρ. 6, ομοίως, του Σ. Αυτή ασφαλίζει την ανεμπόδιστη ανάπτυξη της προσωπικότητας. Άρα και με μόρφωση στο εξωτερικό (!!!).
●●● Η απαγόρευση, σήμερα, είναι παράλογη. Αυτό γιατί , ήδη, η γνώση ταξιδεύει παντού. Ιδρύεται -λοιπόν- κλασική ανάγκη διορθωτικής -εκσυγχρονιστικής- ερμηνείας του Συντάγματος: Αυτό από το ίδιο το Σύνταγμα (!!!).
ΙΙΙ. Η προβαλλόμενη άποψη για σύναψη διεθνών συμβάσεων με συνταγματική περιωπή, κατ’ άρθρ. 28 Σ., είναι όχι ευθεία. Και είναι λάθος. Το άρθρ. 28 Σ. αφορά σε διεθνείς συμβάσεις διακρατικού χαρακτήρα. Δεν εννοεί συμβάσεις Ελλάδας με ξένα πανεπιστήμια (!!!).
IV. Η ευθεία αντιμετώπιση έχει -πάντα- πρωτείο.
Γ.Κ. Στεφανάκης
Ακόμη μια «Επικίνδυνη Αποστολή» που καλείται να φέρει εις πέρας ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης
Αυτοθυσία με προοπτική
Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις