Η επιβεβλημένη αλλά και αιφνιδιαστική για πολλούς απόφαση του Μητσοτάκη να προχωρήσει σε υποχρεωτικό εμβολιασμό για τους άνω των 60, προκάλεσε αναταραχή όπως μάθαμε στο εσωτερικό της «γαλάζιας» παράταξης. Αφού υπήρχαν αρκετοί υποπαράγοντες του κόμματος οι οποίοι έκλειναν πονηρά το μάτι αριστερά και δεξιά, και έδιδαν «προσωπική εγγύηση» πως η Κυβέρνηση και πρωθυπουργός ΔΕΝ θα επέβαλαν ποτέ υποχρεωτικό εμβολιασμό. Παράλληλα η απόφαση Μητσοτάκη για τους άνω των 60 θεωρείται προάγγελος αντίστοιχων μέτρων για ανεμβολίαστους Δημοσίους Υπαλλήλους, εργαζόμενους στον Ιδιωτικό Τομέα αλλά και στα Σώματα Ασφαλείας.
Είναι βέβαιο πως με την απόφαση Μητσοτάκη υπέρ της ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΤΗΤΑΣ τάσσεται το σύνολο των σκεπτόμενων πολιτών, ανεξάρτητα του τι ψηφίζουν – πλην κάποιων περιθωριακών τύπων στα Δεξιά αλλά και στα Αριστερά του πολιτικού συστήματος.
@ Τα επιτελεία των πέντε «πράσινων» υποψηφίων που συμμετείχαν στο χθεσινό debate μετρούν ήδη τα κέρδη και τις ζημιές από την τηλεμαχία. Στο στρατόπεδο του Λοβέρδου υπάρχει μεγάλη ικανοποίηση, οι συνεργάτες του Χρηστίδη κάνουν «πάρτι» ενώ στο επιτελείο του Νίκου Ανδρουλάκη θεωρούν πως ο ευρωβουλευτής απέφυγε τις «κακοτοπιές».
Μετά το debate είχαμε και μικροαλλαγές στις αποδόσεις των μπουκμέικερ για τους τρεις που προηγούνται στο ΚΙΝΑΛ – όχι πάντως θεαματικές. Εάν μάλιστα κάνουμε αναγωγή τις αποδόσεις σε εκλογικά ποσοστά, οι μπουκ «βλέπουν» τον Ανδρουλάκη πρώτο με ποσοστό 31%, τον Γιώργο Παπανδρέου δεύτερο με ποσοστό 29% και Ανδρέα Λοβέρδο τρίτο με 25%.
Για να δούμε εάν οι Στοιχηματζήδες πέσουν μέσα, ή στείλουν ξανά στον «κουβά» όποιον εμπιστευτεί τα φαβορί τους. Γιατί ως γνωστόν στον τζόγο, στο τέλος κερδίζει πάντα ΜΟΝΟ η «μάνα»…
@ Σαμπάνιες άνοιξαν στην Αγία Παρασκευή, αφού περισσότεροι από 380.000 πολίτες παρακολούθησαν, την τηλεμαχία που μετέδωσε η ΕΡΤ για την εκλογή της νέας ηγεσίας του Κινήματος Αλλαγής. Αριθμός πολύ μεγάλος για τα δεδομένα της Δημόσιας Τηλεόρασης, αλλά και για το ΚΙΝΑΛ, καθώς η μέση τηλεθέαση που κατέγραψε το σύνολο της εκπομπής ήταν 8,2% και μάλιστα απέναντι στα δημοφιλέστερα σίριαλ των ιδιωτικών καναλιών («Γη της Ελιάς», «Σασμός», «Άγριες Μέλισσες»), ανεβάζοντας την ΕΡΤ1 στην τέταρτη θέση στο λεγόμενο prime time, ξεπερνώντας ακόμη και τον ΣΚΑΙ.
Για να έχει κανείς μια τάξη μεγέθους, το αντίστοιχο debate του 2017 που είχε πάλι μεταδώσει η ΕΡΤ για την εκλογή του πρώτου αρχηγού του Κινήματος Αλλαγής, είχε σημειώσει μέση τηλεθέαση μόλις 3% και το είχαν παρακολουθήσει 137.000 πολίτες.
Σύμφωνα μάλιστα με τα αναλυτικά στοιχεία που έδωσε η Nielsen για τη χθεσινή τηλεαναμέτρηση, μετά τις 11:00 το βράδυ η τηλεθέαση του debate ξεπέρασε ακόμη και το 10.5%, ενώ τουλάχιστον για ένα λεπτό παρακολούθησαν την τηλεαναμέτρηση 1.320.342 τηλεθεατές.
Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον το έδειξαν οι άνδρες ψηφοφόροι. Είναι εντυπωσιακό ότι στους άνδρες άνω των 55 ετών η μέση τηλεθέαση έφτασε το 17,2%.
@ Το δίδυμο Άδωνι – Πλεύρη «χτύπησε» παράλληλα χθες στην Βουλή. Αφού την ίδια στιγμή που στην αίθουσα της Γερουσίας ο υπουργός Υγείας ανέλυε τις κυβερνητικές αποφάσεις για το φάρμακο, ο υπουργός Ανάπτυξης στην Ολομέλεια μιλούσε με απολύτως τεκμηριωμένο τρόπο (και ως εν δυνάμει Υπουργός Υγείας) για την κατάσταση στα Νοσοκομεία, παραθέτοντας στοιχεία και αριθμούς για τις τρομακτικές ζημιές που προκαλούν στο Εθνικό Σύστημα Υγείας οι εμμονές των ανεμβολίαστων.
@ Κάποιος να εξηγήσει στον Χατζηδάκη πως το τρομακτικό πρόβλημα με τις συντάξεις του ΕΦΚΑ δεν λύνεται με πληρωμένη αρθρογραφία και διαφημιστικές καταχωρήσεις σε Μέσα Ενημέρωσης του γούστου του , αλλά με ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ και πολύ ΔΟΥΛΕΙΑ. Στα οποία ο Χατζηδάκης παίρνει «μηδέν εις το πηλίκον»
@ Έκπληκτη δήλωνε στο Περιστύλιο της Βουλής, γυναίκα βουλευτής του «Μέρα 25» από την απόφαση του κόμματος της, να αποχωρήσει από τν Εξεταστική για τις δημοσκοπήσεις. Όχι πως διαφωνεί με την συγκεκριμένη απόφαση, προφανώς όμως και δεν συμφωνεί με το «αποφασίζομεν και διατάσσομεν» στο εσωτερικό του κόμματος, που αποτελεί επαναλαμβανόμενη πρακτική του Βαρουφάκη.
@ Αλλαγές στη νομοθεσία για την κρατική διαφήμιση περιλαμβάνονται σε τροπολογία που υποβλήθηκε στο σχέδιο νόμου του υπουργείου Ανάπτυξης το οποίο αφορά τις στρατηγικές επενδύσεις και τη βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος. Από την 1η Ιανουαρίου 2022 προστίθεται το όριο των 10.000 ευρώ για την υπογραφή σύμβασης μεταξύ του Δημοσίου και των αναδόχων μετάδοσης των σχετικών διαφημίσεων. Επίσης, προβλέπεται ότι, από την ίδια ημερομηνία, οι εντολές καταχώρισης των διαφημίσεων του Δημοσίου πραγματοποιούνται από τους αναδόχους των διαφημιστικών εταιρειών κατ' εντολήν της εκάστοτε αναθέτουσας αρχής. Ακόμη, με απόφαση του εκάστοτε αρμόδιου υπουργού για τα MME, θα ρυθμίζεται η κάθε λεπτομέρεια των τιμοκαταλόγων κρατικής διαφήμισης που θα υποβάλουν αναλυτικά, όπως ισχύει έως σήμερα, κάθε Σεπτέμβριο, οι ραδιοφωνικοί και τηλεοπτικοί σταθμοί.
@ Ξεκίνησε χθες και ολοκληρώνεται την Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου, η εγγραφή των επενδυτών στην έκδοση του «πράσινου» ομολόγου της Noval Property, θυγατρικής του Ομίλου ΒΙΟΧΑΛΚΟ και δεύτερου μεγαλύτερου "παίκτη" στον τομέα της αξιοποίησης της ακίνητης περιουσίας στη χώρα.
Η έκδοση του "Πράσινου" Κοινού Ομολογιακού Δανείου συνολικού ποσού έως 120 εκατ. ευρώ, έχει διάρκεια 7 ετών και διαιρείται σε έως 120.000 άυλες, κοινές, ανώνυμες Η τιμή διάθεσης έχει οριστεί στα 1.000 ευρώ ανά ομολόγια με ελάχιστη συμμετοχή τα 1.000 ευρώ, ενώ το εύρος απόδοσης έχει οριστεί στο 2,60%-2,95%. Σκοπός της εν λόγω έκδοσης είναι κυρίως η χρηματοδότηση «πράσινων» επενδύσεων σε ακίνητη περιουσία και η αποπληρωμή υφιστάμενων δανειακών υποχρεώσεων που συνδέονται με τέτοιες επενδύσεις