Το πραγματικό του πρόσωπο έβγαλε στο φως ο αρχηγός της αξιωματικής Αντιπολίτευσης με το απύθμενο θράσος του να καταθέσει αίτημα για σύσταση εξεταστικής επιτροπής για το θέμα των δημοσκοπήσεων και των κρατικών διαφημίσεων, επιβεβαιώνοντας για μία ακόμη φορά πως μπροστά στην προσωπική του επιβίωση μπορεί να κάνει τα πάντα.
Η πονηριά του δεν έχει τέλος αφού για να ξεκινήσει «τον ανένδοτο», περίμενε πρώτα να ξεκινήσει η νέα κοινοβουλευτική περίοδος για να βεβαιωθεί ότι οτιδήποτε μεμπτό αφορούσε τη δική του διακυβέρνηση έχει ήδη παραγραφεί.
Η κοινή γνώμη έχει και μνήμη και κρίση για να καταλάβει τι κρύβεται πίσω από την επίμαχη κίνηση του ΣΥΡΙΖΑ, οι επιτελείς του οποίου βρίσκονται σε πανικό αντιμετωπίζοντας ένα ιστορικό αδιέξοδο, αλλά και το ισχυρό ενδεχόμενο μιας νέας εκλογικής ήττας.
Δεν μπορεί ο κ. Τσίπρας να κουνάει το δάχτυλο όταν ως πρωθυπουργός έστηνε δημοσκοπήσεις που τον αποθέωναν σε φιλικά μέσα με τα χρήματα της διαφήμισης από τις κρατικές επιχειρήσεις τις οποίες η Κουμουνδούρου είχε μετατρέψει σε τσιφλίκι.
Ποιος άραγε μπορεί να ξεχάσει το διαγωνισμό παρωδία με τις τηλεοπτικές άδειες με τις οποίες ο κ. Τσίπρας και η ηγετική του ομάδα λειτουργώντας με μοντέλο λατινικής Αμερικής επιχείρησαν να πνίξουν τις ελεύθερες φωνές, να ελέγξουν το τοπίο και να στήσουν μιντιακά παραμάγαζα με αχυράνθρωπους και βοσκοτόπια.
Όμως η περίοδος που οι εκβιασμοί του αρχηγού του ΣΥΡΙΖΑ φόβιζαν εταιρίες δημοσκοπήσεων, τα ΜΜΕ και τους πολίτες έχει περάσει ανεπιστρεπτί.
Η περίοδος Τσίπρα κρίθηκε εκλογικά τον Ιούλιο του 2019, όμως στη μνήμη της κοινή γνώμης έχουν μείνει ανεξίτηλες τόσο οι καθεστωτικές πρακτικές, όσο και οι αβάντες στη Χρυσή Αυγή για να την κρατήσουν πολιτικά όρθια μπας και στερήσουν καμία ψήφο από τον Μητσοτάκη.