Δευτέρα
23 Δεκεμβρίου 2024

Πολλά ήταν τα ψέματα ας πούμε και καμιά αλήθεια κ. Λυμπερόπουλε

Καθώς πλησιάζουν οι εκλογές του ΣΑΤΑ (8-9-10 Απριλίου στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου) ο Θύμιος Λυμπερόπουλος επιχειρεί την συνδικαλιστική «νεκρανάσταση» του.

Κι όπως συνήθως χρησιμοποιεί ανακρίβειες, ακατάσχετη πολιτικολογία. Και κυρίως κάνει το «θύμα» προσπαθώντας να κερδίσει την συμπάθεια που έχει χάσει εδώ και χρόνια, λόγω της ζημιάς που έχει κάνει στον κλάδο. Συνεχίζει να μιλά σαν «προδομένος» για «πραξικοπήματα» και «προδοσίες».

Του Ειδικού Συνεργάτη

Συνεχίζει να επικαλείται τον κενό και καταστροφικό νόμο Σπίρτζη και συνεχίζει να καπηλεύεται και να διαστρεβλώνει την αποχώρηση της UMBER από την Ελλάδα.

Πολλά είναι τα ψέματα του λαθρεπιβάτη του «Καραμανλισμού». Ας πούμε και καμιά αλήθεια.

Ο Θ. Λυμπερόπουλος δεν υπήρξε θύμα «πραξικοπήματος» και «προδοσίας». Όταν μετά τις εκλογές του 2019 άλλαξε η κυβέρνηση, ο άνθρωπος που είχε μετατρέψει τα ταξί σε «εκλογικά κέντρα» του ΣΥΡΙΖΑ, εύλογα έβρισκε μόνο κλειστές πόρτες. Κανείς δεν συνομιλούσε με τον επονομαζόμενο και ως "βαστάζο του Σπίρτζη" και καθημερινό υβριστή του Κ. Μητσοτάκη. Ο κλάδος το κατάλαβε αμέσως. Ο κίνδυνος χτυπούσε δυνατά την πόρτα της Ομοσπονδίας.  

Οι μέχρι τότε συνεργάτες του Βασίλης Μαραγκάκης (10 έδρες) Κ. Δήμου (2 έδρες) και Κ. Χατζάρας (2 έδρες) απέσυραν την εμπιστοσύνη τους στον «εργατοπατέρα», ο οποίος φερόμενος σαν πολιτευτής του ΣΥΡΙΖΑ πολιτικολογούσε και απειλούσε να συμπαρασύρει τον κλάδο στον γκρεμό. Με αίσθημα ευθύνης άρθηκαν στο ύψος των περιστάσεων, προκειμένου να αποφευχθεί η ολοκληρωτική καταστροφή του κλάδου και αποκατέστησαν την δυνατότητα συνομιλίας με την κυβέρνηση, όπως και την δυνατότητα να προωθούν τα δίκαια και ώριμα αιτήματα του κλάδου.

Η παραίτηση και η πτώση του Θ. Λυμπερόπουλου ήταν αναπόφευκτη και μοιραία εξέλιξη. Ο κλάδος άρχισε να γίνεται ξανά θεσμικός συνομιλητής, να κερδίζει κύρος και να προωθεί αιτήματα. Και κυρίως σταμάτησε να μαθαίνει από τις εφημερίδες τα «κατορθώματα Λυμπερόπουλου», όπως π.χ. ότι το τρίωρο της μίσθωσης από 180 ευρώ έπεσε στα 90 ευρώ! Ο Θ. Λυμπερόπουλος δεν υπήρξε θύμα κανενός «πραξικοπήματος».

Υπήρξε θύμα της δικής του αμετροέπειας, του δικού του «Ερντογανισμού» και της καταστροφικής προσκόλλησης στον ΣΥΡΙΖΑ. Υπήρξε «ιδανικός αυτόχειρας» και τέλειος καταστροφέας του κλάδου. Κι ο κλάδος το κατάλαβε και αντέδρασε, όπως θα αντιδράσει και στις επικείμενες εκλογές.

ΔΕΥΤΕΡΗ μεγάλη ανακρίβεια η εκδίωξη της UMBER από την Ελλάδα. Η UMBER έφυγε από τον αγώνα του κλάδου και με βάση την προσφυγή της Ισπανίας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο. Οι νόμοι που επικαλείται ο Λυμπερόπουλος είναι απολύτως κενοί περιεχομένου και χωρίς το παραμικρό πρακτικό νόημα. Ο ν. 4093 που επικαλείται ήταν ένας νόμος ο οποίος δεν προέβλεπε την παραμικρή ποινή και δεν είχε ίχνος ασφαλιστικής δικλείδας για το ταξί. Γι αυτό χρειάστηκε μετά να γίνει ο ν. 4530, ο «νόμος Σπίρτζη» να επιβάλει …θεωρητικές ποινές. Ο νόμος αυτός προβλέπει την  έκδοση πλήθους Υπουργικών αποφάσεων και εγκυκλίων, που δεν εκδόθηκαν ποτέ! Μια «τρύπα στο νερό» ήταν, αφού όλες οι ποινές-«τιμωρίες» ήταν μόνο στα χαρτιά.
     

Ο «Λυμπεροπουλισμός» ήταν και είναι η καταστροφή του κλάδου. Τον απαξίωσε μετατρέποντας τον σε κομματικό παράρτημα. Τον εγκατέλειψε πολιτικολογώντας και χωρίς να έχει ή να μπορεί να προωθήσει κανένα αίτημα του. Γι αυτό και αποτελεί ήδη θλιβερό παρελθόν. Κάτι που θα φανεί και στις εκλογές του ΣΑΤΑ.
     

«Το πεπρωμένο φυγείν αδύνατον». Τα ψεύδη και η προπαγάνδα εξεμέτρησαν τον βίο τους. 
 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη
Φόρτωση άρθρων...