Παρασκευή
22 Νοεμβρίου 2024

Το... rebranding του Τσίπρα δια χειρός Publicis (εικόνες)

Παρασκήνιο

Τα smartphones είναι μεγάλη διευκόλυνση, αλλά είναι και και ένα όπλο στα χέρια των αδιάκριτων. Οι επώνυμοι αυτού του πλανήτη δεν έχουν πια ησυχία, ούτε μέσα στο αεροπλάνο, στην πτήση Αθήνα - Παρίσι.

Ο πρώην πρωθυπουργός ταξίδευε στην οικονομική θέση της Aegean. Ντυμένος με στολή Τσίπρα - τζιν παντελόνι, πουκάμισο και σακάκι, μελετούσε κάτι χαρτιά όταν ένας συνεπιβάτης του σήκωσε το smartphone του, με την κάμερα αναμμένη.

Δύο κλικ και μία αδιακρισία αργότερα, όλοι πια μπορούν να δουν τι μελετούσε ο πρώην πρωθυπουργός - ένα memo της Publicis Communications, μιας από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες στον κόσμο, με έδρα το Παρίσι.

Με τις δυνατότητες που δίνει η τεχνολογία, ο καθένας μπορεί να μεγαλώσει την φωτογραφία και...έκπληξη: Το memo των Γάλλων έχει ως τίτλο «Rebranding - Alexis Tsipras». Από κάτω γράφει «Mars 2024», δηλαδή πρόκειται για φρέσκο πράγμα. Τα κεφάλαια είναι δυσανάγνωστα - έχει και τα όριά της η τεχνολογία.

tsipras

Προ ημερών, κατά διαβολική σύμπτωση, η Καθημερινή είχε γράψει ότι ο Αλέξης Τσίπρας λέει σε συνομιλητές του ότι «είναι προφανές ότι χρειάζεται ένα rebranding» - από ό,τι φαίνεται, μετά το στραπάτσο του συνεδρίου δεν έχασε καιρό.

tsipras

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Νίκος Τσιούτσιας: «Δεν μπορώ να πω αν θα κάνει άλλο κόμμα ο πρώην πρωθυπουργός - Είναι απόφαση του Κυριάκου Μητσοτάκη η διαγραφή του»

«Ο κ. Σαμαράς, όταν επιλέγει να μιλάει δημόσια, επιλέγει ποια είναι η σωστή χρονική στιγμή για να επισημάνει αστοχίες και λάθη, τα οποία κατά την άποψή του γίνονται από την κυβέρνη...

Με ποιον τρόπο ο Μητσοτάκης θα βγάλει «νοκ άουτ» επικοινωνιακά τα κόμματα της αντιπολίτευσης

Η διαγραφή του Σαμαρά με ομόφωνη απόφαση της Επιτροπής Δεοντολογίας της Νέας Δημοκρατίας, ανοίγει τη συζήτηση για τη στρατηγική και την τακτική που πρέπει να ακολουθήσει από δω και...

Φόρτωση άρθρων...