Σε τραγωδία για τον Τσίπρα εξελίχθηκε η συζήτηση στην Βουλή για τον Προϋπολογισμό. Οι υψηλοί τόνοι που χρησιμοποίησε, μπας και καταφέρει να συσπειρώσει το διαλυμένο εκλογικό σώμα του ΣΥΡΙΖΑ, έπεσαν στο κενό.
Η παραγωγή πολιτικής μέσω κραυγών είναι last year για την πλειοψηφία των σκεπτόμενων πολιτών, και ταυτισμένη με την περασμένη δεκαετία της χρεοκοπίας.
Το ξέσπασμα και η νευρικότητα Τσίπρα, είναι πλέον ξεκάθαρο πως έχει να κάνει με την ανατροπή ισορροπιών στην Κεντροαριστερά. Αφού δεν είναι μόνο οι δημοσκοπήσεις, που βεβαίως… μονίμως αμφισβητεί ο ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και η αίσθηση που κυριαρχεί στην κοινή γνώμη πως ο ΦΘΑΡΜΕΝΟΣ Τσίπρας απειλείται ανοιχτά από τον Ανδρουλάκη.
Και η «καραμέλα» πως τάχατες η… Διαπλοκή «σπρώχνει» τον νέο Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ και οι λοιπές… τρίχες που ήδη άρχισαν να διακινούν τα τρολ της Κουμουνδούρου στο διαδίκτυο δεν πείθουν πλέον, ούτε τους Ταλιμπάν του Πολάκη.
@ Το χειρότερο πάντως για τον πανικόβλητο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ ήταν το Χρυσαυγίτικο ξέσπασμα του στο τέλος της προχθεσινής του ομιλίας «περί προστασίας του Συντάγματος» κλπ. Ακριβώς ότι λένε τα ΨΕΚΑΣΜΕΝΑ Ακροδεξιά νούμερα όταν «συλλαμβάνουν» Γυμνασιάρχες και κόβουν… κλήσεις σε αστυνομικούς.
Ο Τσίπρας πλέον με τα καμώματα του, κινδυνεύει, εκτός από την απόλυτη απαξίωση του, να γελοιοποιηθεί παντελώς και να μετεξελιχθεί ως τον νούμερο 1 «πελάτη» του Σεφερλή στο Δελφινάριο.
@ Απόλυτη ικανοποίηση επικρατεί στο επιτελείο του Ανδρουλάκη για την δημοσκοπική εικόνα του κόμματος αλλά η «γραμμή» είναι πως η μπάλα θα πρέπει να παραμείνει χαμηλά αφού τα υψηλά ποσοστά, έχουν να κάνουν κυρίως με την δυναμική της καθαρής του νίκης και με την αρχική αισιοδοξία που πάντα κυριαρχεί σε αντίστοιχες περιπτώσεις.
Αυτοί πάντως που έχουν «τρελαθεί» με τα δεκαπεντάρια του Ανδρουλάκη, πιθανώς περισσότερο και από τους ΣΥΡΙΖΑΙΟΥΣ, είναι κάποιοι «πράσινοι» αντίπαλοι εσωκομματικοί… μουτζαχεντίν που στάζουν δηλητήριο στις ιδιωτικές τους συζητήσεις για τις δημοσκοπικές επιδόσεις του νέου προέδρου του ΠΑΣΟΚ.
Ακόμη να το χωνέψουν, πως όχι απλώς έχασαν αλλά διασύρθηκαν.
@ Παρότι ο Τσίπρας κατάφερε μια «τρύπα στο νερό» με την υπόθεση Τσιόδρα – Λύτρα το Μαξίμου οφείλει να αποδώσει ευθύνες σε όποιον ή όποιους είχε στα χέρια του αυτό το πόρισμα και το αξιολόγησε λανθασμένα. Το δικό μας ρεπορτάζ, από πολλές πηγές, καταλήγει στο ότι η έκθεση ΔΕΝ έφθασε ΠΟΤΕ στο Μαξίμου.
Άρα παραλήπτης είναι ΜΟΝΟ το Υπουργείο Υγείας, όταν Υπουργός ήταν ο Κικίλιας. Αυτός λοιπόν (ή κάποιος τότε υφιστάμενος του) οφείλει να δώσει εξηγήσεις στον πρωθυπουργό.
Οι οποίες μάλιστα πρέπει να είναι και πειστικές.
@ Πασίγνωστη παρουσιάστρια πρωινής εκπομπής και επίσης πολύ γνωστή ηθοποιός που πρωταγωνιστεί σε τηλεοπτικά σήριαλ, προμόταραν (μεταξύ άλλων) τα προϊόντα της φαρμακευτικής εταιρείας, που εμπλέκεται στην υπόθεση πλαστογραφήσεων ιατρικών συνταγών.
Πρόσφατα μάλιστα η εν λόγω εταιρεία είχε προχωρήσει σε συμφωνία με την εν λόγω παρουσιάστρια της τηλεόρασης με σκοπό τη δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας για σειρά καλλυντικών. Από τα γυρίσματα της συγκεκριμένης καμπάνιας διοχετεύθηκαν φωτογραφίες και πληροφοριακό υλικό σε μέσα ενημέρωσης, όπου σε αυτές εκτός από τη γνωστή παρουσιάστρια εμφανίζονταν τόσο ο πρόεδρος της εταιρείας, όσο και ο διευθυντής πωλήσεων και marketing, οι οποίοι αμφότεροι ήταν ανάμεσα στους 13 συλληφθέντες.
Η εταιρεία συνδέεται, σύμφωνα με τις ελληνικές αρχές, με παράνομες συνταγογραφήσεις φαρμακευτικών σκευασμάτων, τα οποία μεταπωλούνταν σε τιμές λιανικής, διαδικασία μέσω της οποίας το κύκλωμα πολλαπλασίαζε τα κέρδη του, καθώς για ένα φαρμακευτικό σκεύασμα εισέπραττε έσοδα, τόσο από τον ΕΟΠΥΥ, όσο και από την παράνομη μεταπώληση. Στη δικογραφία που σχηματίστηκε περιλαμβάνονται εκτός από τους 13 συλληφθέντες, 173 άτομα, μεταξύ των οποίων 49 ιατροί δημοσίων δομών, 64 ιδιώτες ιατροί, φαρμακοποιοί και ιατρικοί επισκέπτες.
@ "Πράσινο φως" από την Επιτροπή Ανταγωνισμού στην απόκτηση της Pet City από την BC Partners, δόθηκε την περασμένη Παρασκευή.
Με την ως άνω απόφασή της, η Επιτροπή Ανταγωνισμού έκρινε ότι η εν λόγω συγκέντρωση, η οποία αφορά τις αγορές λιανικής εμπορίας τροφών για κατοικίδια ζώα, λιανικής εμπορίας αξεσουάρ κατοικίδιων, λιανικής εμπορίας προϊόντων υγιεινής & περιποίησης για κατοικίδια ζώα, εμπορίας κτηνιατρικών φαρμάκων και αντιβιοτικών, παροχής υπηρεσιών κτηνιατρικής φροντίδας, και εμπορίας μικρών ζώων, δεν προκαλεί σοβαρές αμφιβολίες ως προς το συμβατό αυτής με τις απαιτήσεις λειτουργίας του ανταγωνισμού στις επιμέρους αγορές στις οποίες αφορά.
@ Τη νέα, φιλόδοξη στρατηγική που διατηρεί στο επίκεντρο τους καταναλωτές και τους ανθρώπους της παρουσίασε πρόσφατα η Public-MediaMarkt, σε ειδική εκδήλωση για τους διευθυντές του δικτύου και τα στελέχη της.
Η στρατηγική περιλαμβάνει 4 κεντρικούς πυλώνες και στοχεύει στην καλύτερη εμπειρία αγορών, ενώ υποστηρίζει ακόμη περισσότερο τους ανθρώπους της.
Μέσα στο 2022 το ήδη επιτυχημένο νέο format καταστημάτων που έχει εφαρμόσει σε Ελλάδα και Κύπρο θα επεκταθεί στο δίκτυο, ενώ σε ολοένα και περισσότερα καταστήματα Public θα προστεθούν οικιακές συσκευές που συμπληρώνουν τη μεγάλη γκάμα προϊόντων που προσφέρουν.