Η Κάμαλα Χάρις έχει ξοδέψει 10 φορές περισσότερα από τον Ντόναλντ Τραμπ για ψηφιακή διαφήμιση από τότε που έλαβε το χρίσμα των Δημοκρατικών για να διεκδικήσει την προεδρία των ΗΠΑ, σε ένα σημάδι ότι οι εκστρατείες των δύο μονομάχων αποκλίνουν σημαντικά στην τακτική τους για να προσεγγίσουν ψηφοφόρους και μικρούς δωρητές.
Σύμφωνα με ανάλυση των Financial Times, η Χάρις έχει ξοδέψει 57 εκατομμύρια δολάρια σε διαφημίσεις στην Google και τη Meta από τότε που ο Πρόεδρος Τζο Μπάιντεν αποχώρησε από την κούρσα στις 21 Ιουλίου, σε σύγκριση με μόλις 5,6 εκατομμύρια δολάρια από τον Τραμπ, ο οποίος εξοικονομεί μετρητά και βασίζεται στα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης.
Η καμπάνια της Κάμαλα Χάρις
Η ψηφιακή διαφήμιση της υποψηφίου των Δημοκρατικών είναι μέρος των 139 εκατομμυρίων δολαρίων που δαπανήθηκαν στις τεχνολογικές πλατφόρμες από την εκστρατεία Μπάιντεν-Χάρις από την αρχή του έτους, έναντι 22,5 εκατομμυρίων δολαρίων από τον Τραμπ και τις ομάδες που υποστήριξαν την υποψηφιότητά του.
Η αύξηση των ψηφιακών δαπανών από τη Χάρις βοήθησε με τη σειρά της να αντλήσει χρήματα στην προεκλογική της μάχη κατά του Τραμπ που αναμένεται να είναι η πιο δαπανηρή κούρσα για τον Λευκό Οίκο.
Πρόσφατες δημοσκοπήσεις θέλουν τη Χάρις να έχει ελαφρύ προβάδισμα έναντι του Τραμπ σε πολλές από τις πολιτείες που θα κρίνουν τις εκλογές του Νοεμβρίου. Επίσης, δαπανά περισσότερο τον Ρεπουμπλικανό αντίπαλό της στην παραδοσιακή διαφήμιση στην τηλεόραση και σε άλλα μέσα ενημέρωσης.
Η Alphabet και η Meta ήταν οι κύριοι αποδέκτες των διαδικτυακών δαπανών της καμπάνιας, δίνοντας στους υποψηφίους παρουσία στις σελίδες αναζήτησης Google και στο YouTube της πρώτης και στο Facebook, στο Instagram και στο WhatsApp της δεύτερης.
Η ψηφιακή διαφήμιση έχει γίνει ζωτικής σημασίας για τους προεδρικούς υποψηφίους καθώς προωθούν τα προεκλογικά τους μηνύματα, αλλά είναι επίσης σημαντική για την προσέλκυση δωρεών.
Δυναμική καμπάνια
Η υποψήφια των Δημοκρατικών στις προεδρικές εκλογές του Νοεμβρίου Κάμαλα Χάρις ξεκίνησε μια διαφημιστική εκστρατεία ύψους 50 εκατομμυρίων δολαρίων σήμερα, εκμεταλλευόμενη τη δυναμική της έναντι του Ρεπουμπλικανού αντιπάλου της Ντόναλντ Τραμπ και δημοσιεύοντας μεταξύ άλλων ένα μονόλεπτο διαφημιστικό σποτ με τον τίτλο «Ατρόμητη» (“Fearless”).
Πρόκειται για την πρώτη μεγάλη αγορά διαφημιστικού χρόνου από τη Χάρις από τότε που εδραίωσε τη στήριξη για το χρίσμα του Δημοκρατικού Κόμματος, αφότου ο πρόεδρος των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν αποσύρθηκε από την προεκλογική κούρσα στις 21 Ιουλίου και στήριξε επίσημα την υποψηφιότητά της.
Πέραν του γεγονότος ότι εξασφάλισε τη στήριξη πλούσιων δωρητών, η Χάρις τράβηξε την προσοχή ομάδων όπως οι νεαροί ψηφοφόροι, τους οποίους ο Μπάιντεν δυσκολευόταν να πείσει.
Δημοσκοπήσεις την περασμένη εβδομάδα κατέδειξαν ότι η 59χρονη Χάρις έχει καταφέρει να κλείσει την ψαλίδα με τον 78χρονο Τραμπ, ο οποίος συνεχίζει να προηγείται σε ορισμένες έρευνες.
Η καμπάνια της Κάμαλα Χάρις θα «τρέξει» σε τηλεόραση και πλατφόρμες streaming
Οι διαφημίσεις της Καμάλα Χάρις θα προβληθούν τόσο στην τηλεόραση όσο και σε πλατφόρμες streaming και μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε αμφίρροπες πολιτείες τις εβδομάδες που θα προηγηθούν του Εθνικού Συνεδρίου των Δημοκρατικών, το οποίο ξεκινά τη 19η Αυγούστου.
Το πρώτο προεκλογικό σποτ της διαφημιστικής εκστρατείας ξεκινά με φωτογραφίες της Χάρις από την παιδική ηλικία της και εξιστορεί την επαγγελματική πορεία της ως εισαγγελέας, γενική εισαγγελέας και αντιπρόεδρος των ΗΠΑ. «Το μόνο που πάντα υπήρξε η Κάμαλα Χάρις: ατρόμητη», λέει το σποτ.