Η κατάρρευση της γέφυρας «Francis Scott Key» στη Βαλτιμόρη, μετά από την πρόσκρουση σε αυτή του φορτηγού πλοίου «DALI» την Τρίτη, θα μπορούσε να οδηγήσει στη μεγαλύτερη πληρωμή ναυτασφαλίσεων όλων των εποχών.
Αυτό ανέφερε την Πέμπτη ο πρόεδρος του ασφαλιστικού γίγαντα Lloyd's του Λονδίνου.
Οι αναλυτές έχουν προβλέψει ότι οι ασφαλισμένες ζημίες από την καταστροφή θα ανέλθουν σε δισεκατομμύρια μετά την καταστροφή, από την οποία έξι άνθρωποι θεωρούνται πλέον νεκροί.
«Αρχίζουμε να αναπτύσσουμε πόρους αναμένοντας ότι πρόκειται για μια πολύ σημαντική απαίτηση για τον κλάδο. Και για την Lloyd's θα χρειαστεί κάποιος χρόνος για να ξετυλιχθεί η πολυπλοκότητα της κατάστασης», δήλωσε ο Bruce Carnegie-Brown στο CNBC.
«Έτσι, είναι πολύ νωρίς για να μιλήσουμε με αριθμούς. Δεν προβλέπω σε αυτό το σημείο ότι είναι εκτός του ρεαλιστικού σχεδιασμού μας. Αισθάνομαι ότι πρόκειται για μια πολύ σημαντική ζημία, ενδεχομένως τη μεγαλύτερη θαλάσσια ασφαλιστική ζημία όλων των εποχών, αλλά όχι εκτός των παραμέτρων για τις οποίες έχουμε σχεδιασμούς», πρόσθεσε ο Carnegie-Brown.
Οι Lloyd's είναι ένας από τους μεγαλύτερες αντασφαλιστές στον κόσμο, δηλαδή επιχειρήσεις που παρέχουν οικονομική προστασία σε ασφαλιστές που δεν μπορούν να διαχειριστούν το μέγεθος των ζημιών που προκύπτουν.
Ο Carnegie-Brown πρόσθεσε ότι ενώ σίγουρα θα υπήρχαν απαιτήσεις για το πλοίο, το φορτίο και τη γέφυρα, είναι οι «δευτερογενείς επιπτώσεις» που θα μπορούσαν να αποδειχθούν σημαντικές.
«Πολλές επιχειρηματικές δραστηριότητες θα σταματήσουν, αλυσίδες εφοδιασμού θα διακοπούν από τα πλοία που είναι παγιδευμένα μέσα στο λιμάνι και φυσικά από τα πλοία που προσπαθούσαν να αποκτήσουν πρόσβαση στο λιμάνι και δεν μπορούν πλέον. Αυτές οι δευτερογενείς επιπτώσεις θα χρειαστούν κάποιο χρόνο για να αντιμετωπιστούν», δήλωσε ο Carnegie-Brown.
Την Τετάρτη, αναλυτές της Barclays εκτίμησαν ότι οι ασφαλιστικές θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν απαιτήσεις ύψους 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων ως αποτέλεσμα της κατάρρευσης της γέφυρας.
Η Barclays υπολόγισε ότι οι μόνο οι απαιτήσεις για τις ζημιές στη γέφυρα θα μπορούσαν να φτάσουν τα 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ θα μπορούσαν επίσης να υπάρξουν υποχρεώσεις 350 - 700 εκατομμύρια δολαρίων για τους θανάτους.
Ακόμα, εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια θα πρέπει πιθανώς να καταβληθούν για τις επιχειρηματικές διαταραχές που προκλήθηκαν από το κλείσιμο του λιμανιού.
Πούτιν: Η Μόσχα δεν θα επιτεθεί στο ΝΑΤΟ - Αν δοθούν F-16 στην Ουκρανία, θα καταρρίπτονται
Κατάρρευση γέφυρας στη Βαλτιμόρη: Ανασύρθηκαν οι σοροί των δύο από τους έξι εργάτες
Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις