Υπό νέα ιδιοκτησία και με την επωνυμία «Vkusno & tochka» (Νόστιμο – τελεία και παύλα σε ελεύθερη μετάφραση) άνοιξαν το πρωί της Κυριακής τα πρώτα 15 εστιατόρια που άνηκαν στην αλυσίδα fast food McDonald's.

Χιλιάδες Ρώσοι περίμεναν με ανυπομονησία την επαναλειτουργία τους και από νωρίς το πρωί σχημάτισαν ουρές έξω από τα εστιατόρια αν και όπως λέγεται η ουρά που υπήρχε στην πλατεία Pushkinskaya ήταν πολύ μικρότερη από την αντίστοιχη του 1990 όταν και άνοιξαν τα πρώτα McDonald's.

Μπορεί το εμβληματικό μπιφτέκι  και τα McNuggets να απουσιάζουν από το νέο μενού ωστόσο αξιωματούχος της νέας εταιρείας επέμεινε ότι τα προϊόντα παραμένουν τα ίδια και δεν έχουν υποστεί αλλαγές.

Αν και ο Αλεξάντερ Μερκόυλοφ μιλώντας στο Reuters δήλωσε ότι ο εξοπλισμός του McDonald's και τα συστατικά που χρησιμοποιούνται για την παρασκευή του burger είναι ίδια δεν είναι ξεκάθαρο εάν όλες οι συνταγές του «νέου» εστιατορίου είναι όμοιες με πριν. Μάλιστα ένας 15χρονος δήλωσε πως «η κόκα κόλα είναι διαφορετική και δεν υπάρχει καμία αλλαγή στο burger. Η γεύση παραμένει ίδια» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Την ίδια ώρα το σλόγκαν στη νέα επωνυμία αναφέρει πως «το όνομα αλλάζει, η αγάπη μένει». Το λογότυπο του νέου fast food είναι το γράμμα «Μ» που αποτελείται από δύο τηγανιτές πατάτες και ένα μικρό μπιφτέκι. Παράλληλα το μενού του νέου brand είναι πιο περιορισμένο από πριν. Και αυτό διότι δεν περιλαμβάνει το Big Mac και κάποια άλλα burgers. Το κόστος ενός διπλού cheesburger είναι 129 ρούβλια (160 ήταν στα McDonald's), ενώ το μπιφτέκι ψαριού κοστίζει 169 ρούβλια (190 ρούβλια κόστιζε στα McDonald's). 

O Διευθύνων Σύμβουλος της Vkusno & tochka, Oleg Paroev, δήλωσε ότι η εταιρεία σχεδιάζει να ανοίξει ξανά 200 εστιατόρια στη Ρωσία έως τα τέλη Ιουνίου και όλα τα 850 μέχρι το τέλος του καλοκαιριού.