Τα McDonald’s ανακοίνωσαν την αύξηση στην τιμή των cheeseburger στα εστιατόρια που διατηρεί το Ηνωμένο Βασίλειο για πρώτη φορά έπειτα από 14 χρόνια, καθώς η τελευταία αύξηση είχε σημειωθεί το 2008.
Η αλυσίδα φαστ φουντ επιβεβαίωσε την Τετάρτη ότι το εμβληματικό μπέργκερ ήταν ένα από τα είδη που αντιμετώπιζαν αυξήσεις τιμών στο δίκτυο εστιατορίων της στο Ηνωμένο Βασίλειο. H τιμή του τσίζμπεργκερ έχει αυξηθεί κατά 20% από 99 πένες σε 1,19 λίρες.
Η τελευταία φορά που η McDonald’s αύξησε την τιμή του τσίζμπεργκερ της στη Βρετανία ήταν στον απόηχο της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης του 2008.
Αυξήσεις υπάρχουν και σε άλλα πιάτα του μενού της McDonald’s στο Ηνωμένο Βασίλειο ενώ η εταιρεία λέει ότι ορισμένα είδη θα παραμείνουν ανεπηρέαστα από τις αυξήσεις. Στο μεταξύ, οι τιμές θα συνεχίσουν να διαφέρουν ανάμεσα στα καταστήματα franchize τα οποία θα μπορούν να ορίσουν τιμές με βάση τις συστάσεις της McDonald’s.
Σε δήλωση προς τους πελάτες, ο διευθύνων σύμβουλος της McDonald’s U.K. & Ireland είπε ότι οι αυξανόμενες πληθωριστικές πιέσεις ανάγκασαν την εταιρεία να κάνει κάποιες «σκληρές επιλογές» σχετικά με την τιμολόγηση.
Την Τρίτη η εταιρεία ανακοίνωσε αύξηση των πωλήσεων της παγκοσμίως κατά 9,7% για το β’ τρίμηνο του έτους σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του περασμένου χρόνου.
Άλλα είδη που η τιμή τους αυξάνεται είναι τα πρωινά γεύματα, οι μεγάλοι καφέδες, τα κουτιά McNugget και οι αναβαθμίσεις από μεσαία σε μεγάλα γεύματα, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας.
Η εταιρεία είπε ότι εξετάζει το ενδεχόμενο να προσθέσει περισσότερες επιλογές μενού με έκπτωση, επειδή το αυξημένο κόστος ζωής, ιδιαίτερα στην Ευρώπη, οδήγησε ορισμένους πελάτες χαμηλότερου εισοδήματος να αγοράζουν φθηνότερα είδη και λιγότερα μεγάλα συνδυαστικά γεύματα.
Τα McDonald’s διαθέτουν περισσότερα από 36.000 εστιατόρια σε περισσότερες από 100 χώρες και έχουν ήδη αυξήσει τις τιμές τους στις ΗΠΑ.