Παρασκευή
22 Νοεμβρίου 2024

Εκλογές στον... καναπέ της Ναταλίας Γερμανού

Την ώρα που η «σκληρή» πολιτική αντιπαράθεση και σε προσωπικό επίπεδο μεταξύ Μητσοτάκη-Τσίπρα έχει πάρει φωτιά, σε Μαξίμου και Κουμουνδούρου στρέφουν τα βλέμματά τους και σε μεγάλες κατηγορίες ψηφοφόρων –δυνητικών ρυθμιστών του εκλογικού αποτελέσματος- που δεν μπορεί κανείς εύκολα να τούς προσεγγίσει ούτε με δελτία Τύπου, ούτε με συνεντεύξεις Τύπου, ούτε με εμφανίσεις σε πολιτικά πάνελ, δελτία ειδήσεων και δημοσιεύσεις εφημερίδων.

Ο λόγος, φυσικά, για όσους πολίτες δεν ενημερώνονται εμβριθώς –ή και καθόλου- για «τα πολιτικά» (όπως λέγαμε παλιά) και είτε απέχουν από τις κάλπες, είτε ψηφίζουν τελευταία στιγμή με «αυτοματισμό» (βάσει, πολλές φορές, οικογενειακών καταβολών) είτε με άλλα, αδιευκρίνιστα και απολύτως πρόσκαιρα κριτήρια. Είτε πρόκειται για νέους, φοιτητές, εργαζόμενους αλλά και άεργους, είτε πρόκειται για τις «νοικοκυρές», είτε για ελεύθερους επαγγελματίες και στελέχη επιχειρήσεων που έχουν επιλέξει να μην ενημερώνονται, το άθροισμα όλων των παραπάνω συνιστά μία κρίσιμη εκλογική μάζα που ουδέν κόμμα έχει την πολυτέλεια να αγνοήσει –πολλώ δε μάλλον όταν διεκδικεί την αυτοδυναμία στις δεύτερες κάλπες (ΝΔ) ή παλεύει να «γυρίσει το παιχνίδι» (ΣΥΡΙΖΑ).

Ο «πόλεμος» του lifestyle

Τούτων δοθέντων, όσο θα πλησιάζουμε προς τις κάλπες, θα αυξηθούν και οι αντισυμβατικοί τρόποι με τους οποίους ειδικά τα δύο μεγάλα κόμματα θα επιχειρούν να προσεγγίσουν αυτά τα κοινά. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης και οι επικοινωνιακοί του σύμβουλοι –κάποιοι εκ των οποίων το έχουν... «σπουδάσει» το πράγμα στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού- το είχε καταλάβει πολύ νωρίς ότι υπάρχουν συγκεκριμένοι τρόποι και συγκεκριμένες τηλεοπτικές εκπομπές μέσω των οποίων μπορεί ένας πολιτικός να «μπει στο σπίτι» ανθρώπων που δεν βλέπουν ειδήσεις, που είναι αδιάφοροι για την πολιτική και που σίγουρα στο ίδιο σπίτι δεν μπαίνει εφημερίδα. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, μάλιστα, εφαρμόζει παλαιόθεν την ίδια τακτική –ειδικά κάθε φορά που πλησιάζουν οι εκλογές: πριν εκλεγεί αρχηγός της ΝΔ είχε εμφανιστεί σε γνωστή εκπομπή και είχε εκθέσει τις δυσκολίες που είχε στον γάμο του με την Μαρέβα Γκραμπόβσκι, ενώ πριν τις καθοριστικές εκλογές του 2019 είχε κάνει μία εμφάνιση στην «late night» εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου.

Παραλλήλως, έχει μεταβεί στα ραδιοφωνικά στούντιο αθλητικών και μουσικών σταθμών που ακούνε οι νέοι (όπως ο «Σφαίρα») και πριν τις Γιορτές είχε περάσει και από τον καναπέ της Ναταλίας Γερμανού, αφήνοντας πολύ καλές εντυπώσεις και «ρίχνοντας τα δίχτυα του» σε ακροατήρια που δύσκολα μπορεί να προσεγγίσει η συμβατική πολιτική δραστηριότητα των κομμάτων. Στην Κουμουνδούρου στην αρχή αντιμετώπιζαν με κάπως σκωπτικό τρόπο τις, οριακές αναμφίβολα, επιλογές Μητσοτάκη. Ωστόσο, αντιλήφθηκαν ότι το να προσπαθεί κανείς να προσεγγίσει «δύσκολα» ακροατήρια με αντισυμβατικούς τρόπους μόνο κέρδος μπορεί να φέρει –άλλωστε, ανεξαρτήτως αν κάποιος συμφωνεί ή διαφωνεί με κάποιον πολιτικό, το πρώτο βήμα είναι ο πολιτικός αυτός να καταφέρει να... μπει στο σπίτι του –κάτι που κάνει με τόσο επιτυχημένο τρόπο μόνο η τηλεόραση.

Κάπως έτσι, ο Αλέξης Τσίπρας ξεκίνησε τις «αντισυμβατικές» εμφανίσεις. Η αρχή έγινε με τους «betaραδες» στο youtube και ο τρόπος που «έπεσε» το δίκτυο από τα views, τα likes και τα comments αυτονοήτως έπεισε την Κουμουνδούρου ότι χρειάζονται και αυτά: κάπως έτσι, ήταν φυσικό και επόμενο να βρεθεί πριν μερικές εβδομάδες, στον καναπέ της Ναταλίας Γερμανού, της πλέον επιτυχημένης στο είδος της, η Πόπη Τσαπανίδου.

Η εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, με την άνεση που τής έχει διασφαλίσει η μακρά θητεία της στα τηλεοπτικά πλατό, άφησε κατά μέρος τον ξύλινο λόγο και σε μία συνέντευξη που είχε απ’ όλα φρόντισε να μπει κι εκείνη στα σπίτια των ανθρώπων που δεν πηγαίνουν σε περιοδείες αρχηγών, δεν παίρνουν εφημερίδα, δεν παρακολουθούν Βουλή ούτε δελτία ειδήσεων. Γιατί, ως γνωστόν, κάθε ψήφος μετράει. Και όπως προαναφέρθηκε, πριν καν διαπιστωθεί συμφωνία ή διαφωνία κάποιου με όσα λέει ένας πολιτικός, υπάρχει ένα προαπαιτούμενο: να καταφέρει ο πολιτικός να «τρυπώσει» στο σπίτι του.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Ωρολογιακή βόμβα η καθημερινότητα

Στην εποχή της ψηφιακής ανατροπής που από μόνη της προκαλεί δυσαρέσκειες, αβεβαιότητες και φόβους, δεν είναι λίγες οι ελίτ που περί άλλα τυρβάζουν.

μ όπως με ή μ όπως μου

Η Τετάρτη 13 του Νοέμβρη ήταν μια μέρα σημαντική για όλη την Ελλάδα. Στα γραφεία της Ελληνικό Μετρό παρουσία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών αποκαλύφθηκε το λογότυπο του μετρό ...

Ο Ισλαμοφασισμός προκαλεί την Ευρώπη

Το πογκρόμ στην Ολλανδία θα πρέπει επιτέλους να αφυπνίσει την Ευρώπη και να αντιληφθεί επιτέλους οτι ο ισλαμοφασισμός βρίσκεται πλέον για καλά μέσα στην καρδιά της και την απειλεί ...

Φόρτωση άρθρων...