Ιδιαιτέρως ενοχλημένοι είναι στο ΠΑΣΟΚ - Κίνημα Αλλαγής από την προσπάθεια της Κυβέρνησης στον απόηχο του τραγικού δυστυχήματος στα Τέμπη, να …μοιραστεί η ευθύνη σε όλα τα κόμματα που έχουν κυβερνήσει.
Μέρες τώρα, στα επιχειρήματα των στελεχών του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής φιγουράρουν συγκεκριμένες συμβάσεις που δεν υλοποιήθηκαν, παρατάσεις που δόθηκαν χωρίς εξήγηση και κυρίως χωρίς λόγο, με επιπλέον μάλιστα κόστος για τον ελληνικό λαό, αλλά και πολιτικές αποφάσεις που ελήφθησαν πολλά χρόνια αργότερα από την τελευταία διακυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ.
Τούτων δοθέντων, εύλογα θα περίμενε κανείς να αντιδράσουν και στο περίφημο «φταίμε όλοι» του Κυριάκου Μητσοτάκη. Όπερ και εγένετο…
«Αν πρέπει να σκεφτόμαστε μια και δυο φορές πριν τοποθετηθούμε δημόσια για ένα θέμα, αυτές τις μέρες πρέπει να σκεφτόμαστε πενήντα-επτά φορές πριν μιλήσουμε, και πρώτος ο κ. Μητσοτάκης», δήλωσε με νόημα χθες ο εκπρόσωπος Τύπου του κόμματος, Δημήτρης Μάντζος, κατηγορώντας τον πρωθυπουργό ότι συνεχίζει ‘με κυνικό τρόπο’ την επικοινωνιακή διαχείριση της τραγωδίας, αναλαμβάνοντας την ευθύνη στα λόγια και προσπαθώντας στην πραγματικότητα να την επιμερίσει σε όλους. «Αυτός που με δική του εντολή, γίνεται οτιδήποτε καλό τέσσερα χρόνια σε αυτό τον τόπο και που στα στραβά και στα άσχημα λέει ότι ‘φταίμε όλοι’.
Αυτός, που λίγες ώρες μετά την τραγωδία θα πήγαινε στο Κέντρο Τηλεδιοίκησης Βορείου Ελλάδας υποθέτω για να πει στους συμπολίτες μας ότι οι σιδηρόδρομοι είναι ασφαλείς για να βάλουν τα παιδιά τους μέσα, όπως έκανε ο υπουργός του κ. Καραμανλής που ακόμη φιγουράρει στα ψηφοδέλτια των Σερρών. Ε, λοιπόν, όχι. Δεν φταίμε όλοι. Δεν είμαστε όλοι ίδιοι», είπε μιλώντας στον ΣΚΑΪ.
Στο στόχαστρο της Χαριλάου Τρικούπη όμως, μπαίνουν μαζί και η Kυβέρνηση της Ν.Δ., αλλά και η προηγούμενη κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ. Δεν είναι λίγοι, όσοι θυμίζουν με νόημα, για παράδειγμα ότι δεν ήταν στα δικά τους συρτάρια εκκρεμής η σύμβαση 717 του 2014 επί εννέα χρόνια, με επτά παρατάσεις και 54 εκατομμύρια συμβατικό αντικείμενο, ούτε ήταν στα δικά τους συρτάρια οι παραιτήσεις και οι συνταξιοδοτήσεις των υπαλλήλων του ΟΣΕ που δεν αναπληρώθηκαν ποτέ…
Στην Χαριλάου Τρικούπη καλούν την κυβέρνηση να αναλάβει την ευθύνη της, αλλά και να πράξει τα δέοντα προκειμένου να διασφαλιστεί ότι δεν θα αντιμετωπίσουμε ποτέ ξανά στο μέλλον ανάλογα περιστατικά. «Στην Πολιτική αυτό που έχει αξία είναι οι πράξεις και όχι οι εκ των υστέρων συγγνώμες», υποστήριξε μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα ο επικεφαλής της Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής Μιχάλης Κατρίνης, καταλογίζοντας στην κυβέρνηση ότι προσπαθεί στο τέλος της θητείας της να πείσει ότι δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει το σύστημα τηλεδιοίκησης, σηματοδότησης και φωτοσήμανσης των σιδηροδρόμων, ενώ οι Ευρωπαίοι αξιωματούχοι, μας είχαν προειδοποιήσει εδώ και πολλά χρόνια για την επικινδυνότητα του δικτύου.
«Τι ακριβώς θα εγκαινίαζε ο κ. Μητσοτάκης στην εκδήλωση που ήταν προγραμματισμένη την επόμενη μέρα του δυστυχήματος, όταν ήταν γνωστό ότι το έργο, στην καλύτερη περίπτωση, θα παραδιδόταν σε λειτουργία τον Σεπτέμβριο του 2023;», αναρωτιούνται με νόημα στην Χαριλάου Τρικούπη, υποστηρίζοντας παράλληλα πως το γεγονός ότι ο ΟΣΕ είχε εγκαταλειφθεί μετά τα χρόνια της οικονομικής κρίσης, δε σημαίνει ότι ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα επιτρέπεται να λειτουργεί χωρίς το μίνιμουμ ασφάλειας των επιβατών.
Ειδικά τη στιγμή που η Κυβέρνηση παρέλαβε το 2019 μια κατάσταση λέγοντας ότι θα τα αλλάξει όλα, κάνοντας ασφαλέστερη και λειτουργικότερη την καθημερινότητα των πολιτών…
Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις