Παρασκευή
22 Νοεμβρίου 2024

Τι πρέπει να γίνει…

Στον δρόμο που έχει χαράξει από την εκλογή του στην ηγεσία του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής μέχρι σήμερα, οπότε και πλην της αντιπολίτευσης που ασκεί, επιλέγει να καταθέτει συγκεκριμένες προτάσεις επί παντός επιστητού, συνέχισε χθες, με το άρθρο του στο Βήμα, ο Νίκος Ανδρουλάκης, καταθέτοντας , στον απόηχο του τραγικού δυστυχήματος στα Τέμπη, πέντε προτάσεις για έναν ασφαλή και σύγχρονο σιδηρόδρομο. Το άρθρο του όμως αυτό, υπήρξε και ενδεικτικό της γραμμής που έχει χαράξει το κόμμα του μετά από το πολύνεκρο δυστύχημα, και την οποία μέλλει να τηρήσει στο εξής .

Βάζοντας στο στόχαστρο τους κυβερνώντες έκανε λόγο για ‘αμετανόητο τρόπο άσκησης εξουσίας’ εκ μέρους τους και για γύμνια του λεγόμενου ‘επιτελικού κράτους’, ενώ δεν άφησε εκτός κάδρου την προηγούμενη κυβέρνηση. «Μετά τον Αλέξη Τσίπρα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης διαχειρίστηκε το κράτος ως προσωπικό λάφυρο και όχι ως μοχλό ανατροπών υπέρ του γενικού συμφέροντος των πολιτών. Το παρέδωσε σε ένα κλειστό σύστημα ημετέρων και το χρησιμοποίησε ως εφαλτήριο της επικυριαρχίας τους», είπε, παραπέμποντας μεταξύ άλλων στα βιογραφικά όσων διορίστηκαν στις διοικήσεις των δημοσίων οργανισμών και από τις δύο τελευταίες κυβερνήσεις, χωρίς αξιοκρατία.΄

Πέραν των δύο κυβερνήσεων όμως, η Χαριλάου Τρικούπη βάζει στο στόχαστρό της και προσωπικά τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη. «Όταν όλα πηγαίνουν καλά, γίνονται ‘με εντολή Μητσοτάκη’. Όταν όμως υπάρχουν ευθύνες, προσπαθεί να κρυφτεί πίσω από την ‘άγνοια’, περιφρονώντας τη νοημοσύνη του ελληνικού λαού», λένε, θυμίζοντας ότι ήταν ο ίδιος που σε προεκλογική εκδήλωση της Νέας Δημοκρατίας το 2019 υποσχόταν να θεραπεύσει τις παθογένειες στον σιδηρόδρομο,, που τώρα επικαλείται.

Σε κάθε περίπτωση, ουδείς μπορεί, σύμφωνα με την Χαριλάου Τρικούπη, να δηλώνει άγνοια από τη στιγμή που ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Σιδηροδρόμων κατέτασσε την χώρα μας πρώτη σε θνησιμότητα ανά σιδηροδρομικό χιλιόμετρο. Και πάντως, κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου, δηλώνοντας ότι τίποτα μετά τα Τέμπη, δεν μπορεί να είναι ίδιο. Στο άρθρο του, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής παρατηρώντας ότι έξι χρόνια μετά, η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην ιταλική εταιρεία έχει αποτύχει, προτείνει την προσωρινή επαναφορά της σε κρατικό έλεγχο και την εξεύρεση σύντομα νέου στρατηγικού επενδυτή. Παρατηρώντας ακόμα ότι η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων ήταν απούσα, ζητά την ανασύστασή της με βάση τα διεθνή πρότυπα και την άμεση εμπλοκή της ΕΕ και του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Σιδηροδρόμων στην παροχή τεχνογνωσίας και εποπτείας, ώστε να ανακτήσει σταδιακά την εμπιστοσύνη του επιβατικού κοινού. Σύμφωνα με το όραμα του Νίκου Ανδρουλάκη, η νέα αυτή Αρχή θα πρέπει να είναι και υπεύθυνη για την εκπαίδευση και πιστοποίηση του προσωπικού του ΟΣΕ, που θα πρέπει να προσλαμβάνεται με βάσει αντικειμενικά κριτήρια και ανάγκες. Όσο για την αξιολόγηση και την αξιοκρατία, τονίζει ότι αυτή πρέπει να είναι προτεραιότητα στην ενίσχυση του ανθρωπίνου δυναμικού του ΟΣΕ. Για αυτό και ζητά η επιλογή των διοικήσεων πρώτα και κύρια να γίεται με ανοιχτό διαγωνισμό σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ. Προτείνει τέλος, να προχωρήσουμε ως χώρα στις απαραίτητες επενδύσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο, μεταξύ άλλων εκσυγχρονίζοντας και αναβαθμίζοντας τον σιδηρόδρομο.

Καταλήγει δε, με το κεντρικό ερώτημα, κατά τον ίδιο, ενόψει εκλογών, το οποίο και καλεί τους πολίτες να απαντήσουν στις κάλπες. «Ήρθε η ώρα να αποφασίσουμε για την Ελλάδα που θέλουμε να ζούμε», σημείωσε.

 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

μ όπως με ή μ όπως μου

Η Τετάρτη 13 του Νοέμβρη ήταν μια μέρα σημαντική για όλη την Ελλάδα. Στα γραφεία της Ελληνικό Μετρό παρουσία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών αποκαλύφθηκε το λογότυπο του μετρό ...

Περί «υπερκερδών» των σούπερ μάρκετ

Από τους ισολογισμούς των μεγάλων επιχειρήσεων λιανικών πωλήσεων δεν προκύπτει ότι αυτές ευθύνονται για τον πληθωρισμό, στο βαθμό που κατηγορούνται γι’ αυτόν.

Φόρτωση άρθρων...