Στο επίκεντρο στοχευμένων κυβερνητικών δράσεων  βρίσκεται η δεξαμενή των νέων, σε ένα κρίσιμο χρονικό διάστημα με τον Κυριάκο Μητσοτάκη να έχει βάλει μπρος το σχεδιασμό του με φόντο τις επόμενες εθνικές εκλογές και την επίτευξη του μεγάλου στόχου, της αυτοδυναμίας.

Οι σχετικά πρόσφατες ανακοινώσεις στη ΔΕΘ από τον ίδιο τον Πρωθυπουργό, η ενίσχυση των δράσεων που αφορούν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, την κατάρτιση και τη σύνδεση της με την αγορά εργασίας, τα κίνητρα στους εργοδότες για την πρόσληψη νέων στις επιχειρήσεις, αλλά και το συντονισμένο σχέδιο για την προσέλκυση επενδύσεων που θα οδηγήσουν στη δημιουργία νέων, καλά αμειβόμενων, θέσεων εργασίας συνιστούν μερικές από τις πρωτοβουλίες του Μεγάρου Μαξίμου που σχετίζονται με τη νεολαία και εντάσσονται σε μία ευρύτερη προσπάθεια ολιστικής προσέγγισης ενός σημαντικού ακροατηρίου, καθοριστικού για πολλούς, προκειμένου η Νέα Δημοκρατία να αυξήσει την εκλογική της επιρροή και να πετύχει ένα θετικό εκλογικό αποτέλεσμα, διεισδύοντας και στη δεξαμενή των αναποφάσιστων.   

Στην προσπάθεια αυτή συνδράμει -και δύναται να συνδράμει ακόμη περισσότερο- η νεολαία του κυβερνώντος κόμματος που όντας ισχυρή μέσα στα πανεπιστήμια, μπορεί να αποτελέσει έναν βασικό πολλαπλασιαστή του πολιτικού μηνύματος ακόμη και σε νέους ψηφοφόρους που τηρούν απόσταση από τα δρώμενα, στέκονται επιφυλακτικοί και αντιμετωπίζουν με μεγαλύτερη καχυποψία την εξουσία.

Η στρατηγική αυτή επιφυλάσσει και άλλες δράσεις, ενώ όσο αυξάνονται τα δημοσιονομικά περιθώρια και οι ρυθμοί ανάπτυξης, τόσο η Κυβέρνηση θα ξεδιπλώνει το πλάνο της για την εκ νέου στήριξη και κατ επέκταση την αύξηση του δείκτη εμπιστοσύνης στους νέους.