Νέο κύκλο περιοδειών ανά την ελληνική περιφέρεια σχεδιάζουν ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης και οι συνεργάτες του, αµέσως µετά την περίοδο των εορτών.
Από το δεύτερο δεκαήµερο του Ιανουαρίου και έπειτα, ο Πρωθυπουργός βάζει και πάλι µπροστά την τακτική της απευθείας επαφής µε τους πολίτες, που εκ των πραγµάτων κρίνεται επιτυχηµένη από το 2016 και µετά, οπότε και ανέλαβε την προεδρία της Νέας Δημοκρατίας, αλλά και κατά τη διάρκεια της παρουσίας του στο Μέγαρο Μαξίµου.
«Στόχος είναι να επαναφέρουµε τον προγραµµατισµό του ενός ή των δύο ταξιδιών, ανάλογα µε τις υποχρεώσεις επισκέψεων ανά σαράντα µέρες, σε µια περιοχή όπου είτε θα δροµολογείται είτε θα παρουσιάζεται ένα σηµαντικό έργο για τις τοπικές κοινωνίες», επισηµαίνει στην «Απογευµατινή» της Κυριακής κορυφαίο στέλεχος του Μεγάρου Μαξίµου, δίνοντας το στίγµα του σχετικού σχεδιασµού. Πρόκειται για τη µεθοδολογία που είχε ακολουθηθεί στο δεύτερο µισό της προηγούµενης διακυβέρνησης, η οποία ωστόσο, µε δεδοµένη την παρούσα συγκυρία, θα συνοδευθεί σε αυτή τη φάση από πρωτοβουλίες που θα «αγγίζουν» το µεγάλο πρόβληµα της ακρίβειας, όπως οι επισκέψεις σε σουπερµάρκετ, οι συζητήσεις µε παραγωγούς και φορείς, καθώς και µια σειρά αντίστοιχων ενεργειών.
Στο πλαίσιο αυτό, αµέσως µετά την Πρωτοχρονιά, ο υπουργός Επικρατείας, αρµόδιος για τον συντονισµό του κυβερνητικού έργου, Άκης Σκέρτσος, θα προχωρήσει σε µία προτεραιοποίηση των εντός συνόρων εξορµήσεων που θα πρέπει να πραγµατοποιηθούν µε κεντρικό άξονα τον βαθµό προώθησης έργων υποδοµής - και όχι µόνο.
Στη συνέχεια, ο πρωθυπουργός, σε συνεργασία µε τον υφυπουργό παρά τω πρωθυπουργώ, Γιάννη Μπρατάκο, και τον πολύπειρο Θανάση Νέζη θα καταρτίσουν το ακριβές πλάνο των ταξιδιών, καθώς και το περιεχόµενο των κατά τόπους συναντήσεων και επαφών, σύμφωνα με την «Απογευματινή».
Οι προορισµοί
Με τα µέχρι στιγµής δεδοµένα, ένας από τους πρώτους προορισµούς που θα επισκεφθεί ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα είναι η ∆υτική Ελλάδα, καθώς εντός του πρώτου µήνα του 2024 θα έχει παραδοθεί η Παράκαµψη της Αµφιλοχίας, που θα συνδέει ουσιαστικά το Άκτιο µε την Ιόνια Οδό. Ο δεύτερος µεγάλος οδικός κόµβος, που πάντως είναι προγραµµατισµένο να ολοκληρωθεί λίγο αργότερα, είναι το κοµµάτι Λαµία - Ξυνιάδα του Ε65.
Παράλληλα, ο πρωθυπουργός προγραµµατίζει εκ νέου να επισκεφθεί σε εύλογο χρονικό διάστηµα τη Θεσσαλία (παρά την πρόσφατη παρουσία του στις πληγείσες από τις πληµµύρες περιοχές), όχι µόνο για να καταδείξει γι’ άλλη µια φορά το έµπρακτο ενδιαφέρον του για τις εργασίες αποκατάστασης, αλλά και για να σηµατοδοτήσει την ικανοποιητική πορεία, τόσο σε επίπεδο τεχνικής αρτιότητας όσο και χρονοδιαγράµµατος, ορισµένων σηµαντικών υποδοµών που έχουν προχωρήσει σηµαντικά το τελευταίο διάστηµα.
Με την ίδια λογική, σχεδιάζεται µια ανάλογη διαδικασία και για την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης και ιδιαίτερα για τον Νοµό Εβρου, οι πολίτες του οποίου ακόµη προσπαθούν να µαζέψουν τα κοµµάτια που άφησε πίσω της η µεγάλη πυρκαγιά του καλοκαιριού.
Ψηλά στην πρωθυπουργική ατζέντα βρίσκεται όµως και η Κεντρική Μακεδονία, όπου στις τελευταίες εθνικές εκλογές -και παρά την... απόλυτη κυριαρχία της Νέας ∆ημοκρατίας που καταγράφηκε στις κάλπεςτα «γαλάζια» ποσοστά κυµάνθηκαν σε πολύ ρηχά νερά σε σχέση µε τα πανελλαδικά, ενώ οι σχηµατισµοί στα δεξιά της Ν.∆. άντλησαν από τις περιοχές αυτές τη µεγαλύτερη εκλογική τους δύναµη.
Άλλωστε, από τη στιγµή που σε έξι µήνες υπάρχει µπροστά και ο σκόπελος των ευρωεκλογών, µοιραία οι επισκέψεις του Κυριάκου Μητσοτάκη σε ολόκληρη την Ελλάδα θα έχουν εκτός των άλλων και έντονο προεκλογικό άρωµα από δω και στο εξής. Μονίµως στο µικροσκόπιο του στενού µητσοτακικού πυρήνα βρίσκεται η ∆υτική Μακεδονία µε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της, αλλά και η Κρήτη, όπου η τήρηση των χρονοδιαγραµµάτων σχετικά µε τον ΒΟΑΚ συνιστά για ευνόητους λόγους ένα από τα µεγάλα προσωπικά στοιχήµατα του Κυριάκου Μητσοτάκη.
Εξορµήσεις στο Λεκανοπέδιο
Ενόψει της αναµέτρησης για την Ευρωβουλή, ο πρωθυπουργός θα πραγµατοποιεί ακόµη πιο συστηµατικά περιοδείες και στο Λεκανοπέδιο της Αττικής και µάλιστα συνεχίζοντας να επενδύει στο µοντέλο των ολιγόλεπτων οµιλιών και της απευθείας συνοµιλίας µε πολίτες και καταστηµατάρχες.
Βλέπετε, παρά την κριτική της Αντιπολίτευσης και του φίλα προσκείµενου στην Κεντροαριστερά Τύπου, άπαντες στο πρωθυπουργικό περιβάλλον συνοµολογούν ότι η σηµειολογία της παρουσίας του Κυριάκου Μητσοτάκη στα σουπερ µάρκετ, µαζί µε τον υπουργό Ανάπτυξης, Κώστα Σκρέκα, ενίσχυσε σηµαντικά το µήνυµα καταπολέµησης της ακρίβειας και της αισχροκέρδειας που εκπέµπει η κυβέρνηση προς πάσα κατεύθυνση. Ως εκ τούτου (στις κατάλληλες πάντα δόσεις), κάθε άλλο παρά στις προθέσεις του Μεγάρου Μαξίµου είναι να εγκαταλειφθεί η συγκεκριµένη τακτική, η οποία αναµένεται να βρει και πάλι εφαρµογή, αρχής γενοµένης από «ευαίσθητες» κοινωνικά γειτονιές.