Παρασκευή
22 Νοεμβρίου 2024

Σταϊκούρας για σιδηροδρομικό δίκτυο: Μετά από 1,5 έτος η πλήρης αποκατάστασή του

«Στο τμήμα από Άγιο Στέφανο μέχρι Λάρισα το σύστημα τηλεδιοίκησης έχει καταστραφεί ολοσχερώς και θα χρειαστεί 16-18 μήνες για να επισκευαστεί» επισήμανε ο υπουργός

Πολιτική

Στην χθεσινή επανεκκίνηση των επιβατικών δρομολογίων σε όλο το μήκος της γραμμής από την Αθήνα μέχρι την Θεσσαλονίκη, μετά την καταστροφή που έγινε από τον «Daniel», αναφέρθηκε ο υπουργός Μεταφορων Χρήστος Σταϊκούρας σε σημερινή του συνέντευξη. 

Μιλώντας στην EΡΤ ο υπουργός επισήμανε ότι τώρα τα τρένα από Αθήνα για Θεσσαλονίκη κινούνται σε μονή γραμμή και θα χρειαστεί ακόμα σχεδόν 1,5 έτος για την πλήρη αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου. Μέχρι το 2025 θα είμαστε έτοιμοι, ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός.

Αναφορικά με την κατάσταση του συστήματος τηλεδιοίκησης, σημείωσε ότι η σύμβαση 717 έχει παραδοθεί πλήρης από Αθήνα Θεσσαλονίκη, αλλά «στο τμήμα από Άγιο Στέφανο μέχρι Λάρισα έχει καταστραφεί ολοσχερώς και θα χρειαστεί 16-18 μήνες για να επισκευαστεί». Όπως διευκρίνισε πάντως ο υπουργός, στο κομμάτι που δεν υπάρχει σηματοδότηση τηλεδιοίκησης διασφαλίζεται η ασφάλεια του πολίτη διότι δεν υπάρχουν δύο τρένα ταυτόχρονα.

«Ο ελληνικός σιδηρόδρομος μπαίνει και πάλι στις ράγες» δήλωσε εχθές ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, ο οποίος ταξίδεψε με την πρώτη αμαξοστοιχία από Αθήνα, στη Λάρισα.

«Είναι γεγονός ότι έχουμε την επανεκκίνηση των επιβατικών δρομολογίων σε όλο το μήκος της γραμμής από την Αθήνα μέχρι την Θεσσαλονίκη, μετά την καταστροφή που έγινε από τον «Daniel» και είναι το δεύτερο ουσιαστικό βήμα για την ανάταξη του Ελληνικού σιδηροδρόμου. Υπενθυμίζω ότι προηγήθηκε το πρώτο βήμα πριν από λίγες ημέρες με τις εμπορευματικές διαδρομές και έπονται οι ολικές αποκαταστάσεις του σιδηροδρομικού δικτύου κόστους 200 εκατ. ευρώ με χρηματοδότηση του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας τους επόμενους μήνες» δήλωσε ο υπουργός Χρ. Σταικουρας.

Παράλληλα, προσέθεσε δρομολογούνται οι διαδικασίες για την οργανωτική αναδιάρθρωση των φορέων του ελληνικού σιδηροδρόμου, αλλά και επενδύσεις για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου.

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση ο υπουργός δήλωσε «χρειάζεται να κάνουμε ακόμα περισσότερα πράγματα, έτσι ώστε να ενισχύσουμε την ασφάλεια και την αξιοπιστία του ελληνικού σιδηροδρόμου. Προς αυτή τη κατεύθυνση κινούμαστε βήμα - βήμα μεθοδικά και υπεύθυνα».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Επενδύσεις – ασπίδα 5 δισ. ευρώ για τα νησιά μας

Επενδύσεις άνω των 5 δισεκατομμύρια ευρώ σε Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ), ηλεκτρικές διασυνδέσεις και υποδομές ύδρευσης θα περιλαμβάνονται στο Ταμείο Απανθρακοποίησης Νησιών. ...

ΣΥΡΙΖΑ για Τζάκρη και Πούλου: Στάση απόλυτης πολιτικής και προσωπικής αναξιοπρέπειας και ατιμίας

Για νόθευση και παραβίαση της βούλησης του ελληνικού λαού, κάνει λόγο σε ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ μετά τις ανεξαρτητοποιήσεις των δυο βουλευτών του κόμματος, Θεοδώρας Τζάκρη και Γιώ...

Φόρτωση άρθρων...