Παρασκευή
22 Νοεμβρίου 2024

Χατζηδάκης: Στον ΟΣΕ υπήρχαν θέματα σκανδάλων και αδιαφάνειας

Πολιτική

«Πρόκειται για μία απίστευτη τραγωδία που πληγώνει τον ελληνικό λαό, όλοι ταυτίζονται με τις οικογένειες των θυμάτων», είπε ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης, μιλώντας στον ΣΚΑΪ και την εκπομπή «Καλημέρα» με τον Γιώργο Αυτιά. 

Ο Κωστής Χατζηδάκης τόνισε ότι «πρόκειται για κάτι πάρα πολύ σοβαρό και δεν μπορούμε να το αφήσουμε έτσι. Μετά από κάθε τραγωδία πρέπει να υπάρχει και η αντίστοιχη κάθαρση. Ευθύνη δική μας είναι, χωρίς να κρυφτούμε πίσω από το δάκτυλό μας, να οδηγήσουμε τα πράγματα σε μία κάθαρση. Είναι υποχρέωση απέναντι στη συνείδησή μας. Πρέπει με τις πράξεις μας να δείξουμε ότι οδηγούμε εκεί τα πράγματα».  

«Από τότε είχα επισημάνει ότι ο ΟΣΕ είναι δύο - τρεις φορές χειρότερο πρόβλημα από την Ολυμπιακή, και από πλευράς οικονομικής αλλά και από πλευράς άλλων παραμέτρων. Υπήρχαν θέματα σκανδάλων, αδιαφάνειας, θέματα που είχαν να κάνουν με τη διοικητική και εργασιακή κουλτούρα», πρόσθεσε ο υπουργός. 

Ακόμα, ο υπουργός Εργασίας υπογράμμισε ότι «τον Σεπτέμβριο του 2008 εγκαινίασα την τηλεδιοίκηση Θεσσαλονίκη - Λάρισα και Λάρισα- Θεσσαλονίκη και μέχρι τον Νοέμβριο της ίδιας χρονιάς επεκτάθηκε μέχρι τον Δομοκό. Όταν γύρισα μετά από 3,5 χρόνια στο υπουργείο, δεν υπήρχε. Υπήρχε σε κάποιο βαθμό βανδαλισμένο δίκτυο από συμμορίες που είχαν αφαιρέσει το χαλκό, έκαναν λαθρεμπόριο». 

Ο Κωστής Χατζηδάκης σημείωσε ότι «τον Σεπτέμβριο 2014 υπογράφηκε η σύμβαση ανάταξης του δικτύου, η οποία έλεγε ότι μέχρι το τέλος του 2016 πρέπει να γίνει το έργο. Το έργο δεν έγινε». 

«Ο ΟΣΕ είναι ένας προβληματικός οργανισμός με πανελλήνια δικτύωση. Σε αυτήν την ιστορία υπάρχουν, λιγότερο ή περισσότερο, ευθύνες όλων. Και δικές μας και του ΣΥΡΙΖΑ. Εμείς, ως κόμμα,  έχουμε υποχρέωση να αναλάβουμε τις ευθύνες που μας αναλογούν. Εκείνο που με εντυπωσιάζει είναι ότι δύο στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ , ο καθ' ύλην αρμόδιος υπουργός και η γενική γραμματέας πρωτύτερα και λένε ότι όλα πήγαν στραβά πριν το 2015 και μετά το 2019, εκτός της δικής τους περιόδου. Είναι απαράδεκτο και ελπίζω ότι και οι ίδιοι θα καταλάβουν», είπε και πρόσθεσε: «Πρέπει να ελεγχούμε όλοι, υπάρχει κόσμος πονεμένος. Δεν γίνεται να συζητάμε σαν να μη συμβαίνει τίποτα».  

«Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν μία βαθιά προβληματική κατάσταση. Είχε 340 εκατομμύρια ευρώ έξοδα και περίπου 80 εκατομμύρια ευρώ έσοδα. Κάναμε μία μεγάλη προσπάθεια και το 2014 έγινε κερδοφόρα. Η Ευρωπαϊκή Ένωση επειδή είχε βρει ότι είχαν γίνει παράνομες κρατικές ενισχύσεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ζητούσε να δώσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ 700 εκατ. ευρώ πίσω στο δημόσιο», πρόσθεσε ο Κωστής Χατζηδάκης.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Διπλωματικές πηγές: Η Συνθήκη της Λωζάνης είναι σαφής και αναφέρεται σε μουσουλμανική μειονότητα

«Η Συνθήκη της Λωζάνης είναι σαφής, αναφέρεται σε μουσουλμανική μειονότητα», τονίζουν διπλωματικές πηγές μετά τις προκλητικές δηλώσεις του υπουργού Εξωτερικών της Τουρκίας, Χακάν Φ...

Μαρινάκης: Η αξιωματική αντιπολίτευση άλλαξε χρώμα και κόμμα, ελπίζουμε να αποκτήσει και κοστολογημένη πρόταση

«Προς το παρόν τυπικά η αξιωματική αντιπολίτευση άλλαξε χρώμα και κόμμα, ελπίζουμε να αποκτήσει και κοστολογημένη πρόταση», ήταν η αντίδραση του κυβερνητικού εκπροσώπου Παύλου Μαρι...

Φόρτωση άρθρων...