οικονομικά στοιχεία διάφορων εταιρειών που ανήκουν στον όμιλο, ανάμεσα στις οποίες είναι και το YouTube αποκάλυψε για πρώτη φορά η Alphabet, μητρική εταιρεία της Google.

Τα μηνιαία έσοδα του YouTube από διαφημίσεις το 2019, έφθασαν τα 15,1 δισεκατομμύρια δολάρια, σχεδόν το 10% των συνολικών ετήσιων εσόδων της εταιρείας.

Ακόμα, έγινε γνωστό ότι το YouTube έχει περίπου δύο δισεκατομμύρια μηνιαίους χρήστες (που το χρησιμοποιούν έστω μια φορά το μήνα), καθώς επίσης 20 εκατομμύρια επί πληρωμή συνδρομητές των πακέτων Music και Premium (χωρίς διαφημίσεις) και άλλα δύο εκατομμύρια επί πληρωμή συνδρομητές της YouTube TV.

Όμως, από την άλλη όμως, η ανακοίνωση των συνολικών οικονομικών αποτελεσμάτων του τελευταίου τριμήνου του 2019 δεν ικανοποίησε τους επενδυτές και αναλυτές της Wall Street, με συνέπεια οι μετοχές της εταιρείας να κινηθούν πτωτικά στο Xρηματιστήριο με απώλειες σχεδόν 5%.

Τα έσοδα τετάρτου τριμήνου διαμορφώθηκαν σε 46 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 17% σε σχέση με πριν ένα χρόνο, παρόλα αυτά ήταν η μικρότερη αύξηση εσόδων από το 2015.

Τα κέρδη τριμήνου ήταν 10,7 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ τα ετήσια για όλο το 2019 ήταν 34,4 δισ. δολάρια.