Αλλαγές έρχονται στο Tik Tok. Η δημοφιλής κοινωνική πλατφόρμα «απογειώθηκε» το 2020 με σύντομα κλιπ χορού ή κωμωδίας που παρείχαν την απαραίτητη ψυχαγωγία σε πολλούς χρήστες στην αρχή της πανδημίας του κορωνοϊού.
Το Instagram, το Facebook, το YouTube και άλλες κοινωνικές πλατφόρμες έσπευσαν να αναπτύξουν παρόμοια χαρακτηριστικά προϊόντα, ενθαρρύνοντας τους χρήστες να φτιάχνουν βίντεο διάρκειας έως ενός λεπτού, τα οποία θα προβάλλονταν κάθετα, σε μια ροή κύλισης με ατελείωτες συστάσεις για το τι να παρακολουθήσουν στη συνέχεια.
Αυτές οι πλατφόρμες πέρασαν τα επόμενα χρόνια προσπαθώντας να καλύψουν τη δημοτικότητα του Tik Tok, κυρίως στους εφήβους.
Πλέον, ο πρωτεργάτης των βίντεο μικρής διάρκειας αλλάζει πορεία και ωθεί τους χρήστες να δημιουργούν και να καταναλώνουν βίντεο μεγαλύτερης διάρκειας.
Το Σάββατο, το Tik Tok θα καταργήσει επίσημα το αρχικό του «Creator Fund» και οι δημιουργοί που θέλουν να κερδοσκοπήσουν το περιεχόμενό τους θα πρέπει να ενταχθούν στο νέο «Creativity Program Beta», σύμφωνα με το οποίο θα πρέπει να κάνουν βίντεο μεγαλύτερης διάρκειας από ένα λεπτό, αν θέλουν να πληρώνονται από την εφαρμογή.
Η στροφή του Tik Tok σε περιεχόμενο μεγαλύτερης διάρκειας είναι κατά κάποιο τρόπο μια αντιστροφή της τύχης – ακολουθεί τώρα τους παλαιούς ομότιμους του σε μια μορφή περιεχομένου που είναι συχνά πιο κερδοφόρα. Η στρατηγική αυτή θα μπορούσε επίσης να ενθαρρύνει τους χρήστες να ξοδεύουν ακόμη περισσότερο χρόνο σε μια εφαρμογή που κάποιοι έφηβοι ήδη λένε ότι χρησιμοποιούν «σχεδόν συνεχώς».
Σύμφωνα με το CNN, αλλά ορισμένοι δημιουργοί του Tik Tok είναι απογοητευμένοι με την κίνηση αυτή, ανησυχώντας ότι θα αφαιρέσει αυτό που αρχικά έκανε το Tik Tok τόσο δημοφιλές: τη δυνατότητα γρήγορης κύλισης σε πολλά διαφορετικά είδη περιεχομένου και για σχεδόν οποιονδήποτε να φτιάχνει εύκολα βίντεο χωρίς εκτεταμένο σχεδιασμό ή πόρους.
Ο εκπρόσωπος του Tik Tok, Zachary Kizer, ανέφερε ότι η εταιρεία ανέπτυξε το νέο πρόγραμμα δημιουργικότητας «με βάση τα διδάγματα και τα σχόλια που αποκτήσαμε από το προηγούμενο Creator Fund. Καθώς συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε νέους τρόπους επιβράβευσης των δημιουργών και εμπλουτισμού της εμπειρίας του TikTok, εκτιμούμε την ανατροφοδότηση και τις άμεσες γνώσεις από την κοινότητά μας που βοηθούν στην ενημέρωση των αποφάσεών μας».