Δευτέρα
23 Δεκεμβρίου 2024

Η βιώσιμη ανάπτυξη αναπόσπαστο κομμάτι του DNA της Lidl Ελλάς

Επιχειρήσεις

Για τη Lidl Ελλάς και τους ανθρώπους της, το περιβάλλον μέσα στο οποίο δρα είναι μια συνεχής καθημερινή πρόκληση. Μέσα από ένα επιδραστικό διάλογο με όλα τα μέρη ενδιαφέροντος, βαδίζει με συνέπεια και καθαρούς στόχους, χτίζοντας όλο και περισσότερο αξιοπιστία και εμπιστοσύνη μέσα στην Ελληνική οικογένεια και απαντώντας στις προκλήσεις της εποχής, μέσα από την ταυτόχρονη αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας, αλλά και τη μεγέθυνση του πράσινου αποτυπώματος στο επιχειρηματικό περιβάλλον. Εξάλλου, το DNA της είναι άρρηκτα δεμένο με την έννοια της βιωσιμότητας. Απόδειξη αυτού, η για 6η συνεχή χρονιά ένταξη της στην ηγετική ομάδα των «Sustainable Companies» και «The Most Sustainable Companies in Greece 2023».

Διάκριση στις «Sustainable Companies» και «The Most Sustainable Companies in Greece 2023»

Η ανάδειξη έρχεται από το Sustainability Performance Directory 2023 του εξειδικευμένου οργανισμού σε θέματα βιώσιμης ανάπτυξης Quality Net Foundation, και μετά από αξιολόγηση βάσει ESG κριτηρίων και ένταξη αυτών στον Επιχειρηματικό Δείκτη Βιώσιμης Ανάπτυξης (Sustainability Performance Directory), που έχει διαμορφωθεί με βάση τις προδιαγραφές του Ελληνικού Κώδικα Βιωσιμότητας. Η επιβεβαίωση της τελικής αξιολόγησης και κατάταξης των επιχειρήσεων πραγματοποιήθηκε από Ανεξάρτητη Κριτική Επιτροπή, αποτελούμενη από έγκριτα μέλη της επιχειρηματικής και ακαδημαϊκής κοινότητας.

H Lidl Ελλάς διακρίθηκε σε 2 επίπεδα. Σε πρώτο επίπεδο, ο τίτλος «Sustainable Company» πιστοποιεί τη συμμόρφωση της εταιρείας με τον Ελληνικό Κώδικα Βιωσιμότητας, την εθνική προσαρμογή του The Sustainability Code, αναγνωρισμένου Ευρωπαικού πλαισίου αναφοράς μη χρηματοοικονομικών δεδομένων, στο σύνολο των κριτηρίων του και την αναγνωρίζει ως Υπεύθυνο Οργανισμό στη Βιώσιμη Ανάπτυξη πανευρωπαϊκά. Σε δεύτερο επίπεδο, η ένταξη της εταιρείας στη λίστα των «The Most Sustainable Companies in Greece 2023» αποτελεί ανώτατη διάκριση για την εταιρεία στη χώρα, καθώς την αναδεικνύει ως πρότυπο σε όρους επιχειρηματικού σχεδιασμού για μία ολιστική βιώσιμη λειτουργία.

Η νέα στρατηγική βιώσιμη ανάπτυξης της Lidl Ελλάς

H στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης που εφαρμόζει δεν είναι στατική. Διαρκώς αφουγκράζεται τις ανάγκες της εποχής και ανάλογα προσαρμόζει το επιχειρηματικό της αποτύπωμα. Έτσι διαμορφώνει ένα δομημένο πλάνο εταιρικής υπευθυνότητας και προχωράει σε πράξεις. Με πρωτοποριακές ενέργειες, όπως μαραθώνιους καινοτομίας, τον εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεις της και τη μετάβαση σε ενεργειακά πιο αποδοτικές εφαρμογές, αλλά και με τη στήριξη πολλαπλών κοινωφελών προγραμμάτων, επενδύοντας σε μακροχρόνιες στρατηγικές συνεργασίες.

Η νέα στρατηγική βιώσιμη ανάπτυξης της Lidl Ελλάς, η οποία βασίζεται στο τρίπτυχο «Καλό για τον πλανήτη», «Καλό για τους ανθρώπους» και «Καλό για σένα» και περιλαμβάνει έξι στρατηγικούς πυλώνες: Την προστασία του κλίματος, τον σεβασμό της βιοποικιλότητας, τη διατήρηση των πόρων, το δίκαιο επιχειρείν, την προάσπιση της υγείας και τη συμμετοχή στον διάλογο, και είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη συνολική εταιρική στρατηγική. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία διατυπώνει στόχους και δεσμεύσεις, υλοποιεί το επενδυτικό της πρόγραμμα και εναρμονίζεται με τα κριτήρια ESG.

Η Lidl Ελλάς αντιλαμβάνεται τον ρόλο της στην συνολική αλυσίδα. Αν λείψει ένας κρίκος ή αν δεν «κλειδώνει» καλά με τον επόμενο, το πρόβλημα αφορά και μεταφέρεται σε όλη την αλυσίδα. Με γνώμονα λοιπόν τις διεθνείς και εθνικές προκλήσεις βιωσιμότητας, όπως η κλιματική αλλαγή, η απειλή φυσικών οικότοπων, τα ανεπαρκή εργασιακά και κοινωνικά πρότυπα και τις ασυνείδητες καταναλωτικές συμπεριφορές, επικαιροποιεί και εξελίσσει τη στρατηγική της για τη βιωσιμότητα, προσβλέποντας σε ένα καλύτερο αύριο για τον πλανήτη και την κοινωνία.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

«Όταν τα εμπόδια ξεπερνιούνται, μια αληθινή σύνδεση γεννιέται»: Νέα καμπάνια επικοινωνίας από την Telekom και την COSMOTE

Η COSMOTE, ως μέλος του Ομίλου Telekom, συμμετέχει μαζί με άλλες 10 χώρες σε μια πανευρωπαϊκή καμπάνια με μήνυμα «Όταν τα εμπόδια ξεπερνιούνται, μια αληθινή σύνδεση γεννιέται». Σκο...

Φόρτωση άρθρων...