Δεν υπάρχει καμία αίσθηση όπως το να εξερευνήσετε ένα όμορφο μουσείο τέχνης. Ανάμεσα στην μυρωδιά της αποξηραμένης μπογιάς που πλανιέταιι στον αέρα και στο λεπτό βουητό των ανθρώπων που συζητούν για κάθε έργο, πάντα σε κάνει να αισθάνεσαι έμπνευση. Επειδή κάθε πίνακας έχει τη δική του ιστορία, το νόημα και το στυλ του, είναι αρκετό για να μας κάνει να αναρωτηθούμε ποιο έργο τέχνης  αιχμαλωτίζει  και ταυτίζεται με το κάθε ζώδιο.

Παρόλο που ένας πίνακας μπορεί να είναι δισδιάστατος, υπάρχει πάντα ένας άπειρος αριθμός στρωμάτων χρώματος . Ένα αριστούργημα είναι πάντα μια σύγκλιση της ιστορίας της ζωής του καλλιτέχνη, των εργαλείων που επιλέγει να χρησιμοποιήσει, της ιστορικής περιόδου κατά την οποία δημιουργήθηκε και των φιλοσοφικών προθέσεων που ζωγραφίζονται στον καμβά. Μέχρι τη στιγμή που ο καλλιτέχνης υπογράφει το όνομά του στην κάτω γωνία, κάθε στοιχείο ενώνεται για να σχηματίσει κάτι αναντικατάστατο και αμίμητο. Πολλοί θα προσπαθήσουν να δημιουργήσουν κάτι που πλησιάζει και  θα αποτύχουν, γιατί ένα αληθινό αριστούργημα προέρχεται από κάτι που ξεπερνά τα ανθρώπινα όρια, λες και το θείο το έριξε κατευθείαν στη φαντασία μας.

Επειδή κάθε διάσημος πίνακας είναι πάντα ζωντανός με νόημα και δονείται με μαγεία και ιστορία, είναι λογικό κάθε ζώδιο να έχει έναν πίνακα που αιχμαλωτίζει τέλεια την ενέργειά του.

Ζώδια ως διάσημοι πίνακες από την ιστορία της τέχνης

O πίνακας που αποτυπώνει περισσότερο την ενέργεια, την αύρα και την προσωπικότητά σας σύμφωνα με το ζωδιό σας:

ΚΡΙΟΣ: The First Grail, Margaret Keane (1962)

Το Πρώτο Δισκοπότηρο, Margaret Keane 

Ο Κριός έχει τη φήμη ότι είναι ο σκληρός και ανταγωνιστικός πολεμιστής του ζωδιακού κύκλου, αλλά αυτό το ζώδιο της φωτιάς είναι κάτι πολύ περισσότερο από αυτό. Η εποχή του Κριού ξεκινά την αρχή του αστρολογικού ημερολογίου, που σημαίνει ότι αυτό το ζώδιο κουβαλά τη θλίψη, την ευαισθησία και την αθωότητα του να είναι το μωρό του ζωδιακού κύκλου. Γι' αυτό οι διάσημοι πίνακες «Big Eyes» της Margaret Keane αιχμαλωτίζουν τον πυρήνα του τι σημαίνει να είσαι Κριός, γιατί στο τέλος της ημέρας, ο Κριός ζει τη ζωή σαν να βιώνει τα πάντα για πρώτη φορά. Επιπλέον, η έννοια του Κριού είναι σε μεγάλο βαθμό συνυφασμένη με το δικαίωμα στην ταυτότητα κάποιου και το γεγονός ότι ο σύζυγος της Μάργκαρετ Κιν την ανάγκασε να κυκλοφορήσει τους πίνακές της με το όνομά του ισοδυναμεί με έναν εφιάλτη που θα ήταν μοναδικά τρομακτικός για έναν Κριό. Η νίκη να αποδείξει ότι ήταν η πραγματική καλλιτέχνης πίσω από αυτούς τους πίνακες σε ένα δικαστήριο είναι ο πιο κριαρίσιος θρίαμβος.

ΤΑΥΡΟΣ: Grande Odalisque, Jean Auguste Dominique Ingres (1814)

Μεγάλη Οδαλίσκη,Jean Auguste Dominique Ingres

Ο Ταύρος είναι το πιο αισθησιακό και προσανατολισμένο στην ομορφιά ζώδιο από όλα. Κυβερνούμενος από την Αφροδίτη - τον πλανήτη τηςομορφιάς,της αγάπης και της πολυτέλειας - ο Ταύρος αφήνεται στην επιθυμία του να ζήσει μια μεγαλειώδη  ακριβή και γεμάτη ζωή . Κανένας πίνακας δεν αιχμαλωτίζει τον Ταύρο στο ύψος της έκφρασης καλύτερα από το Grande Odalisque, καθώς το γαλακτώδες δέρμα μιας περήφανα γυμνής γυναίκας και το μοντέρνο ξεσκονόπανο με φτερά παγωνιού φαίνονται αρκετά απαλά  κι αισθησιακά . Άλλωστε, ο Ταύρος κυβερνά τις πέντε αισθήσεις. Επιπλέον, η γυναίκα στον πίνακα δεν ανησυχεί καθόλου , καθώς το απλό βλέμμα πάνω από τον ώμο της αποδεικνύει ότι ξέρει ότι θα θέλαμε να ήμασταν εκείνη.

ΔΙΔΥΜΟΙ: The Two Fridas, Frida Kahlo (1939)

Οι δύο Φρίντα,Frida Kahlo

Στην αστρολογία, ο Δίδυμος είναι συμβολικά δεμένος με τα δίδυμα και χαρακτηρίζεται από τη διπλή του όψη. Αυτή η διπλή όψη των Διδύμων τους διευκολύνει να δουν και τις δύο πλευρές της ιστορίας και να μπουν σε δύο διαφορετικές προσωπικότητες. Σε αυτόν τον διάσημο πίνακα της Φρίντα Κάλο, εικονογραφεί επίσης τις δύο πλευρές της περσόνας της. Ο ένας φοράει μια σπασμένη καρδιά και μια παραδοσιακή στολή Tehuana, ενώ η άλλη έχει μια καρδιά που είναι εντελώς άθικτη και ένα φόρεμα που είναι πιο μοντέρνο συγκριτικά. Αυτός ο πίνακας απεικονίζει τους δύο διαφορετικούς ρόλους που πολλές γυναίκες αναγκάζονται να παίξουν και αυτή η διχογνωμία μιλά για την εμπειρία των Διδύμων με έναν απίστευτα βαθύ τρόπο.

ΚΑΡΚΙΝΟΣ: Lunch of the Boating Party, Pierre-Auguste Renoir (1881)

Γεύμα της Βαρκάδας , Pierre-Auguste Renoir

Ο Καρκίνος είναι το πρώτο ζώδιο του νερού στον ζωδιακό κύκλο και επειδή το νερό είναι το στοιχείο της αγάπης, της συναισθηματικής σύνδεσης και της οικογένειας, το γεύμα του Boating Party -το πάρτυ στη βαρκάδα-είναι σαν μια πύλη στον παράδεισο για αυτό το ζώδιο. Όχι μόνο αυτό το πάρτυ λαμβάνει χώρα κυριολεκτικά σε ένα ποτάμι, αλλά έχετε την αίσθηση ότι όλοι οι παρόντες στον πίνακα γνωρίζονται πολύ καλά και αγαπιούνται.  Η γυναίκα που γουργουρίζει στο μικρό τεριέ είναι η Aline Charigot, η οποία τελικά θα γίνει σύζυγος του ζωγράφου. Αυτός ο εμβληματικός ιμπρεσιονιστικός πίνακας του Ρενουάρ αποτυπώνει τι σημαίνει να είσαι καλλιτέχνης και Καρκίνος, καθώς τίποτα δεν εμπνέει αυτό το ζώδιο περισσότερο από την οικογένεια και τους φίλους τους.

ΛΕΩΝ: The Swing, Jean-Honoré Fragonard (1768)

Η Κούνια,Jean-Honoré Fragonard

Το μόνο που θέλει να κάνει ο Λέων είναι να διασκεδάζει και να τον λατρεύουν! Κανένας πίνακας δεν αποτυπώνει αυτή την ενέργεια καλύτερα από το The Swing του Jean-Honoré Fragonard. Παρουσιάζει μια γυναίκα που φορά ένα κομψό φόρεμα του 18ου αιώνα που θα ήταν αρκετά καλό για να φορεθεί στις Βερσαλλίες. Όχι μόνο αυτό, αλλά περνάει την ώρα της ζωής της παίζοντας σε μια κούνια σαν παιδί κι ο Λέων κυβερνά το εσωτερικό παιδί και συχνά συμπεριφέρεται σαν παιδί. Για να κάνετε αυτόν τον πίνακα ακόμα πιο Λέοντα, βλέπετε δύο άντρες σε δύο σκοτεινές γωνιές να λατρεύουν τη γυναίκα σαν να είναι θεά. Ακόμα και τα αγάλματα των αγγέλων την κοιτάζουν έκπληκτα!

ΠΑΡΘΕΝΟΣ: Girl with a Pearl Earring του Johannes Vermeer (1665)

Κορίτσι με ένα μαργαριτάρι σκουλαρίκι του Johannes Vermeer (1665)

Ο Παρθένος είναι γνωστός ως το ζώδιο της καθαριότητας και της αγνότητας. Η οργάνωση και η σαφήνεια είναι τα πιο σημαντικά πράγματα για αυτό το εξαιρετικά αναλυτικό ζώδιο. Το κορίτσι με ένα μαργαριταρένιο σκουλαρίκι χαρακτηρίζεται από τα ζωηρά του χρώματα, την εντυπωσιακή αντίθεση και φυσικά τη μαγευτική ματιά στα μάτια του . Αυτός ο πίνακας είναι όμορφος στην απλότητά του, καθώς δεν χρειάζεται να γίνονται περίπλοκα πράγματα όταν το θέμα είναι αρκετά συναρπαστικό από μόνο του. Υπάρχει ένας  αθώος και ανεπιτήδευτος αέρας στην εμφάνισή της, η οποία αποτυπώνει την ταπεινή σεμνότητα της εγγενούς ομορφιάς της Παρθένου. Δεν χρειάζεται χλιδή και διακοσμητικά στοιχεία για έναν Παρθένο για να ξεχωρίσει.

ΖΥΓΟΣ: The Kiss, Gustav Klimt (1908)

Το Φιλί,Gustav Klimt 

 Κανείς δεν αγαπά την ένωση περισσότερο από έναν Ζυγό. Αυτό το αρμονικό και προσανατολισμένο στη σχέση ζώδιο κυβερνάται από την Αφροδίτη, ρίχνοντας φως στην επιθυμία του Ζυγού να νοιάζεται για κάποιον και να τον φροντίζουν σε αντάλλαγμα. Σχεδόν κάθε πίνακας του Gustav Klimt εκπέμπει ενέργεια του Ζυγού, αλλά κανένας δεν την αποτυπώνει όπως το The Kiss. Προβάλλοντας μια επιχρυσωμένη εικόνα δύο εραστών που αγκαλιάζονται με ένα επίπεδο αγάπης και βάθους που συνορεύει με τη λατρεία, αντιπροσωπεύει αυτό που θέλει κάθε Ζυγός και το οποίο  είναι  το απόλυτα επιθυμητό γι αυτό το ζώδιο-η ένωση.

ΣΚΟΡΠΙΟΣ: Mona Lisa, Leonardo da Vinci (1500)

Μόνα Λίζα,Leonardo da Vinc
i

Κανένας πίνακας δεν έχει περισσότερη δύναμη διατήρησης από τη Μόνα Λίζα,-ηρθε εδώ για να μείνει για πάντα-, η οποία μιλά για την αδυσώπητη επιθυμία του Σκορπιού να  συνδεθεί οσο περισσοτερο γίνεται. Αλλά εκτός από το γεγονός ότι η Μόνα Λίζα παραμένει ο πιο αναγνωρίσιμος πίνακας στην ιστορία, είναι επίσης καλυμμένος με μυστήριο. Όχι μόνο δεν ξέρουμε ποια είναι στην πραγματικότητα η Μόνα Λίζα, αλλά έχουμε περάσει αιώνες συζητώντας αν χαμογελάει ή συνοφρυώνεται. Οι Σκορπιοί φημίζονται για την αινιγματική τους ποιότητα, η οποία κάνει την απροσδιόριστη έκφραση του προσώπου της Μόνα Λίζα να ταιριάζει με αυτό το ζώδιο του νερού. Επιπλέον, ο Σκορπιός συνδέεται με μυστικά και εγκλήματα υπόγεια, κάτι που θα μπορούσε να εξηγήσει μόνο πόσες φορές αυτός ο πίνακας έχει κλαπεί από μουσεία. Κάποια στιγμή, ο κόσμος δεν ήξερε πού ήταν η Μόνα Λίζα για δύο ολόκληρα χρόνια!

ΤΟΞΟΤΗΣ: The Persistence of Memory, Salvador Dalí (1931)

 Η Εμμονή της Μνήμης ,Salvador Dalí 

Ο Τοξότης είναι το πιο φιλοσοφημένο και ανοιχτόμυαλο ζώδιο από όλα. Αυτό το μεταβλητό ζώδιο της φωτιάς στοχεύει πάντα να κοιτάξει τη μεγάλη εικόνα, ανεξάρτητα από το πόσο τρομακτικό ή μπερδεμένο μπορεί να είναι αυτό . Γι' αυτό ο διάσημος πίνακας του Σαλβαδόρ Νταλί "Η επιμονή της μνήμης" μιλά για τις ατελείωτες ερωτήσεις που έχει κάθε Τοξότης σχετικά με το νόημα της ζωής και το τι είναι πραγματικό. Σε αυτόν τον πίνακα, ο Νταλί προσπαθεί να αποκρυπτογραφήσει εάν ο χρόνος υπάρχει πραγματικά ή όχι. Αυτός ο πίνακας είναι γεμάτος από φροϋδικά νοήματα και  αντικείμενα προς ανάλυση, όπως η σειρά των μυρμηγκιών που κάθονται στην κάτω αριστερή γωνία και τα τρία ξεχωριστά ρολόγια που αντιπροσωπεύουν το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον. Μόνο ένας Τοξότης θα μπορούσε να το σκεφτεί αυτό χωρίς να χαθεί στις λεπτομέρειες.

ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ: The Scream, Edvard Munch (1893)

Η κραυγή, Edvard Munch 

Οι Αιγόκεροι θεωρούνται συχνά ως εργασιομανείς και υπερβολικοί, αλλά αυτό το βασικό ζώδιο της γης είναι πολύ περισσότερο από αυτό. Σε τελική ανάλυση, υπάρχει ένας λόγος που οι Αιγόκεροι δουλεύουν τόσο σκληρά και δεν είναι απαραιτήτως ευτυχισμένοι. Οι Αιγόκεροι ασκούν τόση πίεση στον εαυτό τους επειδή συχνά δεν είχαν σταθερότητα μεγαλώνοντας και νιώθουν ότι μπορούν να βασίζονται μόνο στον εαυτό τους για να γίνουν τα πράγματα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο περίφημος  πίνακας του Edvard Munch The Scream φέρει μια τέτοια ποιότητα Αιγόκερω, επειδή αποτυπώνει την εγγενή ταλαιπωρία και τη μοναξιά της ανθρώπινης κατάστασης που κάθε Αιγόκερως γνωρίζει και κατανοεί. Επιπλέον, ο Edvard Munch ήταν  Αιγόκερως και είπε κυριολεκτικά ότι αυτός είναι ένας πίνακας της ψυχής του.

ΥΔΡΟΧΟΟΣ: The Treachery of Images,Rene Magritte (1929)

Η προδοσία των εικόνων,Rene Magritte 

Κάθε Υδροχόος ενδιαφέρεται για την ανθρωπότητα. Και ένα πράγμα που καταλαβαίνει κάθε Υδροχόος είναι η δύναμη του μάρκετινγκ και των μέσων ενημέρωσης. Σε αυτόν τον εμβληματικό και σουρεαλιστικό πίνακα του Ρενέ Μαγκρίτ  εμφανίζεται πάνω από μια πίπα καπνίσματος οι λέξεις «Ceci n’est pas une pipe», που σημαίνει «Αυτό δεν είναι μια πίπα». Ξαφνιασμένος? Μην είστε, γιατί *δεν* είναι μια πίπα καπνίσματος. Μπορείτε να πιάσετε τον πίνακα και να αρπάξετε την πίπα καπνίσματος; Όχι. Μπορείτε να της βάλετε καπνό και να τον καπνίσετε; Όχι. Αυτός ο πίνακας είναι ουσιαστικά μια υπενθύμιση ότι η εικόνα μπορεί να είναι «δόλωμα» και να σκέφτεστε καλά πριν την «αγοράσετε» αμέσως. Και σε ποιον Υδροχόο δεν αρέσει να είναι λίγο ειρωνικός;

ΙΧΘΥΕΣ: The Starry Night, Vincent van Gogh (1889)

Η Έναστρη Νύχτα, Vincent van Gogh  

Όταν κοιτάς την Έναστρη Νύχτα του Βίνσεντ Βαν Γκογκ, είναι αρκετό για να σε κάνει να συγκινηθείς κι αυτό είναι αρκετό για να ανήκει αυτός ο πίνακας στους Ιχθύς. Επιπλέον, ο ίδιος ο Βίνσεντ Βαν Γκογκ ήταν ο πιο «Ιχθύς» που έζησε ποτέ. Κάποτε είπε ότι «συχνά σκέφτομαι ότι η νύχτα είναι πιο ζωντανή και πιο πλούσια χρωματισμένη από τη μέρα», που είναι ό,τι πιο χαρακτηριστικό αυτού του ζωδίου, μπορεί να πει κανείς, καθώς αυτό είναι το τελευταίο ζώδιο του ζωδιακού κύκλου και αντιπροσωπεύει το σκοτάδι της βραδιάς λίγο πριν την αυγή. Το μόνο άτομο που αγόρασε ποτέ κάποιον από τους απίστευτα υποτιμημένους πίνακές του ήταν ο αδερφός του κι ο ίδιος αυτοκτόνησε πριν προλάβει να αναγνωριστεί για το έργο του. Το να πετύχεις τη μεταθανάτια φήμη σε αυτό το επίπεδο είναι πολύ αντιπροσωπευτικό αυτού του ζωδίου, καθώς οι Ιχθύες είναι περισσότερο συνδεδεμένοι με τον πνευματικό κόσμο παρά με τον υλικό κόσμο. Ακόμα και ως φάντασμα, ο Βαν Γκογκ παραμένει ο Βασιλιάς της Τέχνης στα μάτια μας.