Πέμπτη
05 Δεκεμβρίου 2024

Σκληρή ανακοίνωση της Ιεράς Συνόδου κατά Φίλη

Ελλάδα

Σε νέο γύρο μπήκε σήμερα η αντιπαράθεση της Εκκλησίας με τον υπουργό Παιδείας Νίκο Φίλη με αντικείμενο το μάθημα των θρησκευτικών.

Στη 2η συνεδρίασή της για τον Ιούνιο η Διαρκής Ιερά Σύνοδος (ΔΙΣ) ασχολήθηκε με τις πρόσφατες παρεμβάσεις του Υπουργού για τα θρησκευτικά τονίζοντας πως εκφράζει τη λύπη της για τις απαξιωτικές δηλώσεις του κ.Φιλη.

Στην ανακοίνωση που εξέδωσε η ΔΙΣ αναφέρει πως με έκπληξη «παρακολουθεί τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Νικόλαο Φίλη να αναφέρεται σε δηλώσεις του απαξιωτικά και προσβλητικά για το μάθημα των Θρησκευτικών, χαρακτηρίζοντάς το κατηχητικό ή ομολογιακό, χαρακτηρισμοί που έχουν απορριφθεί από ειδικές επιτροπές και επιστήμονες που ασχολούνται με την διδακτική του μαθήματος.

Ανάλογες δηλώσεις έγιναν εσχάτως και για το μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών. Υπενθυμίζεται ότι το ισχύον πρόγραμμα του μαθήματος των Θρησκευτικών έχει γνωσιολογικό, πολιτιστικό και θρησκειολογικό χαρακτήρα και όχι κατηχητικό ή ομολογιακό. Επειδή με τέτοιες δηλώσεις παραπλανάται ο ελληνικός λαός, η Δ.Ι.Σ. εκφράζει την λύπη της γι’ αυτές τις απαξιωτικές δηλώσεις του κ. Υπουργού».

Υπενθυμίζεται ότι το τελευταίο διάστημα, ο κ.Φίλης έχει αναφέρει ότι στα σχέδια του υπουργείου Παιδείας είναι το μάθημα των θρησκευτικών να γίνει πιο ανοιχτό και σε άλλες θρησκείες και να πάψει να είναι κατηχητικό και ομολογιακό. Μάλιστα, στην πρόσφατη, επεισοδιακή εκδήλωση που παρέστη, στην Καλλιθέα, ο κ.Φίλης είχε πει ότι «αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς, τα Θρησκευτικά, παρότι διδάσκονται πολλές ώρες, εντούτοις «είναι η ώρα του παιδιού» στα σχολεία».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Βρετανικό Μουσείο: Ψάχνουμε συμφωνία με την Ελλάδα για τα Γλυπτά του Παρθενώνα αλλά είμαστε σε απόσταση

«Μια πιθανή συμφωνία με την Ελλάδα για την επίλυση της πολυετούς διαμάχης σχετικά με τα Γλυπτά του Παρθενώνα βρίσκεται ακόμη σε απόσταση», δήλωσε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσεί...

Φόρτωση άρθρων...